Prijsvragen Vuurwerktotaal

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Hoi allen,

Helaas moet ik namens Vuurwerktotaal melden dat de 10 x 10 prijsvragen niet doorgaan dit jaar.

Velen zullen teleurgesteld zijn (er deden altijd erg veel leden mee} maar om diverse redenen zullen de prijsvragen er dit jaar niet komen.

Wie weet komt er nog wel een andere actie vanuit VWT maar deze prijsvragen, hoe zonde ook, zullen dit jaar dus niet verschijnen.

Ook wij hadden altijd veel plezier in het bedenken ervan.

Laatst bewerkt:
Helaas, de stilte vanuit importeurs op het forum duurt zo voort. Altijd erg vermaakt met de prijsvragen, leuke creatieve opdrachten en een al twee jaar helaas geen prijs kunnen ophalen. Mooi dat het zo duidelijk is!

Ontzettend zonde, want het was vaak écht sfeerverhogend en je wist dat als deze prijsvragen online stonden, het écht opschoot.

Vanuit het licht van de importeur gezien natuurlijk een logisch besluit. Helaas. Wellicht de komende jaren weer!

Mwa, het zou juist een beetje goodwill kweken zo links en rechts met dit soort acties na de prijsverhogingen en andere zaken.

Vind het een gemiste kans.

Misschien dat een andere zaak het kan oppikken?

Mwa, het zou juist een beetje goodwill kweken zo links en rechts met dit soort acties na de prijsverhogingen en andere zaken.

Vind het een gemiste kans.

Misschien dat een andere zaak het kan oppikken?

Ik zou als importeur direct in dit gat springen in elk geval.
Dit was voor VWT jarenlang de manier om de freaks je hele website door te laten lopen.
De hele webstite werd binnenstebuiten gekeerd waardoor je topics in leven bleven, én je de fouten er in no-time uit had. Win-win.

Jammer!
Wie zet er een wekelijkse vuurwerkquiz op zonder prijsvragen��

Oeh! Hier ga ik eens over nadenken! Herinneren jullie je de Vuurwerkklok pubquiz nog? What about een countdown Vuurwerkklok pubquiz (twee-)wekelijkse prijsvraag? Ik ga even in overleg en kom er op terug!

Ontzettend jammer. Dit bracht altijd zoveel activiteit, maar vooral ook sfeer. Als de prijsvragen van VWT online kwamen dan wist je pas echt dat het aftellen was begonnen. Daarnaast was ook altijd het bekendmaken van de winnaars zo'n geweldig moment. De spanning in de topics spatte er van af. Als crewleden konden we uiteraard niet meedoen, maar elke prijsvraag weer ging ik er even voor zitten om te kijken of ik alle antwoorden wel in kon vullen. Begon eigenlijk een soort traditie te worden.

Ik vind persoonlijk vwf goed in hun online marketing... Leuk boxje voor een zoektochtje?

Hint hint... :tongue2:

Back
Bovenaan