Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aanrader is om je kind volgend jaar anders mee te nemen naar masters de feu. Heb je gewoon zitplaatsen dus ook wel relaxed. Nachtje weg in Frankrijk en daarna weer lekker terug naar huis. Is 4-5 uurtjes rijden.Ik heb al gewonnen dus deze foto doet niet mee voor de prijsvraag mods, maar wel leuk om te posten. Had hem dit jaar meegenomen naar de magnum/broekhoff demo. Was ver boven ze bedtijd (hij is 7)en was gelijk vertrokken toen ik hem in de auto zette. Maar die enkele rit van bijna 1.5 uur was het dubbel en dwars waard. De volgende dag stopte hij niet met praten erover. Blij dat ik hem nog 1 keer heb kunnen meenemen. En ontzettend jammer dat ik deze traditie op een andere manier met hem moet voortzetten straks.
Nou, ik was al van plan daar dit jaar met mijn vrouw heen te gaan maar er kwam iets tussen. Volgend jaar wil ik wel heen, of met alleen de vrouw of het hele gezin, die keuze moet ik nog maken. Was jij heen dit jaar?Aanrader is om je kind volgend jaar anders mee te nemen naar masters de feu. Heb je gewoon zitplaatsen dus ook wel relaxed. Nachtje weg in Frankrijk en daarna weer lekker terug naar huis. Is 4-5 uurtjes rijden.
Yes, al drie jaar op rij. Is echt een feestje. Nieuwe datum is net bekend gemaakt dus vermoed dat de kaartverkoop ook niet lang meer op zich laat wachten.Nou, ik was al van plan daar dit jaar met mijn vrouw heen te gaan maar er kwam iets tussen. Volgend jaar wil ik wel heen, of met alleen de vrouw of het hele gezin, die keuze moet ik nog maken. Was jij heen dit jaar?