Preview producten Lesli vuurwerk 2014/2015.

ylke

VWC lid
Afgelopen dinsdagavond 20 mei 2014 zijn wij (Arjan, Mike en mijn persoontje ) door Lesli vuurwerk uitgenodigd om de nieuwe producten te mogen aanschouwen en tevens te mogen filmen / fotograferen.

Helaas heeft Arjan ( Torrr) zich afgemeld, waardoor Morris is gevraagd om foto's te komen maken.

Na een 4 uur durend tripje vanwege vertraging op de weg naar Duitsland zijn we hartelijk ontvangen door de heren van Lesli vuurwerk en mochten we direct plaats nemen bij de BBQ, en dat gaat er wel in na zo'n rit.

Er werd die avond een hoeveelheid producten afgeschoten en ik heb heel wat mooie producten mogen aanschouwen. Helaas mogen we er nog niets verder over vertellen, maar Lesli vuurwerk is een importeur om in de gaten te houden, compliment naar het verkoopteam van Lesli vuurwerk.

Wel is alles gefilmd en de effecten gefotografeerd.

Onze dank gaat uit naar dhr. Jasper Groeneveld voor de uitnodiging.

Ben benieuwd, vind de kwaliteit de laatste jaren veel beter worden en ook de effecten en combinaties in hun vuurwerk vind ik sterk verbeterd.
Tegenwoordig hebben ze steeds meer liefhebbers producten.

Met onder andere de Big Momma, Pamela, King Cobra, Splitonium en een aantal Soviet Shooters hebben ze vorig jaar hele mooie nieuwe cakes geïntroduceerd. Benieuwd of ze dit dit jaar weer kunnen.

Leuk ben benieuwd naar de nieuwe producten. Vorig jaar erg genoten van hun show destijds in Juni. Mooie producten en hoop dit jaar ook weer.....

Lesli maakt grote stappen vind ik persoonlijk.
Zijn goed bezig met zeer mooie producten.
Verwacht daarom dat de lat dit jaar nog iets hoger zal liggen.

Ik ben erg benieuwd, afgelopen jaar positief vebaasd over de nieuwe producten a la Pemela, Big Momma, King Cobra etcetc. Als de lat dit jaar nog hoger ligt zal mij dat alweer verbazen! Ik ben erg benieuwd, nog maar even afwachten maar! :)

Was leuk om bij te wonen inderdaad en zonder teveel uit te wijden over wát we hebben gezien, kunnen we wel zeggen dat er zeker een aantal opvallende producten waren.

Is er deze zomer weer zo een preview van de producten in Nederland?
Tenminste, ik las altijd dat dit er was maar kon nooit erbij zijn vanwege vakanties.

Wanneer is de NL winkeliers demo. ? Verder benieuwd. Lesli blijft na mij mening niet echt goedkoop. Maar kwaliteit verbeterd vrij goed voor een grote verkoper. Jammer dat alleen niet alle top producten bij elke boerenbond liggen. Maar toch zie ik het wel positief in. Ze doen er meer aan de GBV-WECO. Waardoor ik ze de positie in de markt wel vast zie houden. Zo niet misschien wel groter zie worden.

Aanstaande maandag 8 September is de demo van Lesli en waarschijnlijk zullen de nieuwe producten dan ook wel op het forum worden geplaatst

Lesli heeft van mij vorig jaar een dikke 10 gekregen. Waren absoluut beautys van nieuwe produkten. De Bigmomma en Pamela vond ik persoonlijk de mooiste.

Ben ook heel benieuwd wat ze dit jaar op de markt gaan brengen.

Lesli heeft van mij vorig jaar een dikke 10 gekregen. Waren absoluut beautys van nieuwe produkten. De Bigmomma en Pamela vond ik persoonlijk de mooiste.

Ben ook heel benieuwd wat ze dit jaar op de markt gaan brengen.

Dat zullen we zeer binnenkort weten. Demo Lesli komt eraan en we zijn erbij..

Ik heb de diverse films gekeken en heb een paar leuke producten gezien maar ben niet zo enthousiast als verleden jaar. Toen waren de eerste beelden van de nieuwe producten goed voor een hoop gespreksstof, ik hoop dat ik het niet goed heb gezien en alsnog verrast word.....

Goed gezegd, sprinkhaan. Lesli heeft dit jaar weinig opvallende producten. Die Lidu cakes vallen wél erg op qua kwaliteit. Zeer strakke effecten en hoog in originaliteitsfactor. Maar die prijs is dan wel weer bezopen :bonk: Daar lijkt Lesli echt té veel mee te willen liften op de naam van Lidu.

Klopt het dat er nog ook een nieuwe serie is van Lesli? Triggerdeal heet die... Ik zie diverse producten daar van voorbij komen. Deze staan nog niet op het forum toch ?

Goed gezegd, sprinkhaan. Lesli heeft dit jaar weinig opvallende producten. Die Lidu cakes vallen wél erg op qua kwaliteit. Zeer strakke effecten en hoog in originaliteitsfactor. Maar die prijs is dan wel weer bezopen :bonk: Daar lijkt Lesli echt té veel mee te willen liften op de naam van Lidu.

Lidu is een grote naam in China, Amerika, Spanje, Italie en Portugal.
Misschien zijn ze wel gewoon duurder..Wie zal het zeggen.

Back
Bovenaan