Predator [Uitloop]

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1246
Artikelnaam: Predator
Netto Kruitgewicht: 500 gram
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 500 grams Zena cake met 25 schoten in waaier vorm. De hardste crackling met gekleurde sterren wisselen af met het echte colour change effect. De sterren veranderen telkens in een andere kleur.
Tijdsduur: 20 sec.
Stijghoogte: 15 - 20 m
Richtprijs: €49,95

15092014935581246Predator_390_390.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie cake met color changing, een effect dat je maar weinig ziet in consumentenvuurwerk. Hoop hem nog eens te kunnen zien op een demo waar ze wat verder uit elkaar staan of hij per stuk geschoten wordt.

Deze staat bij mij genomineerd als fanshape cake in een eigen combibox, of als aanvulling op eentje. Mooie kleuren, color change en lekkere crackling maken dit tot een aardig spektakelstuk. En met 20gr p/sh zal het met de boeketten ook wel goed zitten, me dunkt, en dat lijkt op de Trophy beelden ook zo te zijn. Mooi dinkie hoor.

Ik vind het ook echt een gave cake. Mooie volle boeketten met een brede range. Alleen hij is ook best wel prijzig. 40 Euro voor 25 shots, dat is 1.6 euro per schot.

Ik vind het ook echt een gave cake. Mooie volle boeketten met een brede range. Alleen hij is ook best wel prijzig. 40 Euro voor 25 shots, dat is 1.6 euro per schot.

Mwah, 1.60 euro per shot vind ik nog wel te doen. Maar je hebt het dan over de gewone aanbiedingsprijs. Daarom deze cake vooral scoren met een Freak-actie en dan zakt die prijs per shot heel snel naar beneden!!

Waaiers zijn altijd duurder ik zie niet in waarom :p

Omdat de tubes niet recht staan maar in verschillende schuintes zijn opgebouwd wat dus sowieso al een duurder fabricageproces is, of er nog andere factoren meespelen durf ik niet te zeggen maar er zit hier genoeg kennis dit wel kunnen vertellen.

Omdat de tubes niet recht staan maar in verschillende schuintes zijn opgebouwd wat dus sowieso al een duurder fabricageproces is, of er nog andere factoren meespelen durf ik niet te zeggen maar er zit hier genoeg kennis dit wel kunnen vertellen.

denk ook omdat de tubes schuin staan dat ook de cakes over het algemeen groter zijn m dus in verhouding liggen ook de transport kosten weer wat hoger.

Nog iemand ervaring met deze waaier? Hij lijkt me erg tof en kan hem voor 25 euro aanschaffen :) twijfels!

Vast niet anders had deze wel meer in de spotlight gestaan. Maar voor die prijs zal het ook zeker geen slechte deal zijn!

Kan je ook niet echt gaan vergelijken deze cake heeft wel crackling maar ook color changing stars wel vet opzich.

Ik heb hem vorig jaar gehad, echt een topcake. Is lastig te vergelijken met de crackling chry 2.0. Er zit in ieder geval veel meer kleur in. Maar 4 voor 90€, zou ik zeker niet aan mij voorbij laten gaan.

Back
Bovenaan