Power Pearls 96

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 118
Artikelnaam: Power Pearls 96
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 48 gr
Aantal Schoten: 96 schots
Effectomschrijving: 96 schots batterij van paarse, lemon en groene lichtparels. De finale is een knetterende verrassing!
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: €3,99

118_power_pearls.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Zag dat deze er nog niet tussen stond.
Dit jaar is ie omgelabeld en in de startpost is dan ook een foto van het nieuwe label geplaatst!

Je zal hem ook wel aantreffen bij de subfora van beko en schuurmans. Maar goed. Wat moet deze dit keer gaan kosten? Weer 10 euro of zelfs meer?

deze zit normaal gesproken rond de 3,99 volgens mij (zit namelijk al jaren in het assortiment van Lesli)

Ist dat niet de 48 schots versie, van 4 euro?
Vraag mij dan af waarom deze elders een adviesprijs van 10 euro heeft. Zal wel omgekeerd verhaaltje zijn van die truck.

Inderdaad.. ik verkoop in de winkel al jaren de 96 schots versie voor ong. 4euro.
De 192 schots versie is rond de 9,99

Beetje apart dat dit ding dan goedkoper is als je er 2 van koop dan als je die 192 shots neemt:O 96 + 96 = 192 = 8 euro, tegen 9.99 van die andere. Beetje apart. Of zie ik t verkeerd, heeft die andere wat, wat deze niet heeft? (Ik zie vaak genoeg dat juist grotere versies goedkoper zijn dan de 2 kleinere aangezien niemand ze anders koopt).

Is een omlabeling van Fairy Tails!

EDIT: toch niet, fairy tails heeft minder schoten en is duurder...:bonk:

Laatst bewerkt:
Daar vergis je jezelf toch echt Rob!

Fairy Tails is een omlabeling van de Bubbles, maar die zit niet meer in de collectie!L:wink:

Back
Bovenaan