Power Palm

moontan

VWC lid
Power palm van Lidu
12 shots voor € 22,50
Uitwerking: Grote palmboeketten en harde burstknallen.
Ik had deze pot 2006-2007 voor het eerst.
Een topper mag ik wel zeggen.

Film:Demo B&W 2007

Laatst bewerkt:
Mooie pot, echt kwaliteitsvuuwerk zeg maar.
12 shots voor 22.50, dat doe je puur om het effect.
"Oldfireworkfreak", is dat trouwens een filmpje van jou? Wil er wel meer zien:wink:
:bye:

Mooie pot, echt kwaliteitsvuuwerk zeg maar.
12 shots voor 22.50, dat doe je puur om het effect.
"Oldfireworkfreak", is dat trouwens een filmpje van jou? Wil er wel meer zien:wink:

Het filmpje is van Star-Fire (SF)
Die hebben een eigen site maar die filmpjes zijn daar niet meer te downloaden
Inderdaad OldFireworkfreak : that,s me. Moontan was als naam bij You tube al in gebruik.
Ik kan je verzekeren dat het een klasse pot is.
Het effect is mooi en de burstknallen erg hard (is bekend van LIDU)

Dit blokje ziet er inderdaad erg strak uit!
Beetje de kleine versie van de verschillende profi blokken van alpeco mooie dikke palm met glitters/peony.
Nou moet ik zeggen dat deze palm er behoorlijk indrukwekkend uitziet voor nederlandse begrippen misschien dit jaar in mijn collectie :rolleyes:

ja ik ga deze toch ook maar eens aanschaffen dit jaar hoor... de filmpjes en goede verhalen over deze cake maken mij erg nieuwschierig...en aangezien ik nog al een palmen freakie ben... ga ik hem nemen

De powerpalm, zoals die dit jaar te koop was, zou zomaar een favopot van mij kunnen zijn. Het probleem is alleen, dat B&W produkten nog wel eens van jaar tot jaar van samenstelling willen veranderen, met andere woorden, je weet nooit wat je koopt (zie coconut tree van Star).

Ben ik helemaal met je eens Shinji.
Vorig jaar stonden mensen voor vele verrassingen met artikelen van B&W.
En ze presteerden het ook nog om voorraden uit 2003!!! te verkopen.
De big box die ik had was uit 2003. Daarna snel omgeruild voor een nieuwe
Ik zou een ieder aanraden om eerst een demo te bezoeken. Maar dan nog.?

Op de film van damianus is nog maar eens goed te zien hoe gigantisch de boeketten zijn.:cool: Echt een full sky met 1 boeket, goede combinatie van effecten ook. Palms vullen niet echt de lucht, maar hebben wel een heerlijk vol effect. Blauwe peony's daarentegen vullen wel de lucht, maar geven een erg dunne indruk. Dat bij elkaar zorgt voor een groot vol effect.
Bovendien matchen de kleuren blauw en goud zoals bekend goed.

Op de film van damianus is nog maar eens goed te zien hoe gigantisch de boeketten zijn.:cool: Echt een full sky met 1 boeket, goede combinatie van effecten ook. Palms vullen niet echt de lucht, maar hebben wel een heerlijk vol effect. Blauwe peony's daarentegen vullen wel de lucht, maar geven een erg dunne indruk. Dat bij elkaar zorgt voor een groot vol effect.
Bovendien matchen de kleuren blauw en goud zoals bekend goed.

Complimenten voor de prima beschrijving Invader.
Beter en duidelijker kan het niet.
Ik ben het dan ook voor 100% met je eens.

22 Euro voor 12 schoten vind ik alleen wat mager. Maar aan het beeldmateriaal te zien is dit echt een van de toppers uit de Lidu collectie. De beschrijving van Invader is ook helemaal correct dus daar hoeven we niet meer veel aan toe te voegen.

Deze cake dit jaar opgehaald bij Vuurwerkland Akersloot voor € 14, en wat een TOPPER zeg. Ik durf wel te zeggen dat deze cake net zo hard knalt als de Extreme Salute, echt niet normaal. De palmen waren groter dan die op de filmpjes, en deze hadden blauwe blinkertjes als uiteinde (dus niet van die losse blauwe blinkers om de palmen, maar eraan vast zegmaar). Verder stegen de effecten ook niet heel erg hoog, waardoor de effecten zowieso lekker groot leken (en ook waren). Erg jammer dat deze uit het assortiment is.

Edit:

Foto weggehaald. Dacht dat er geen productafbeelding in het topic stond, maar die is er wel geloof ik, maar die kan ik niet zien. Meende ergens gelezen te hebben dat dit door internet explorer kwam.

Ik vermoed dat deze cake uit het assortiment is gehaald en dit jaar niet meer te koop zal zijn. Hij staat namelijk niet meer in de catalogus. Je kunt nog op zoek gaan naar restpartijen uiteraard.

Uitlopend dus!

Back
Bovenaan