Patroontje
VWC lid
Ik zit al tijden te kijken hoe ik een nieuwe camera kan financieren. Het leek mij dan ook een leuk idee om van komende jaarwisseling een DVD uit te brengen (dubbel of enkel weet ik nog niet, afhankelijk van de hoeveelheid materiaal die de dag oplevert).
We hebben dit jaar in onze kleine clique ruim over de 2000eur aan vuurwerk, dus qua vuurwerk moet het wel goedkomen. Ik ga dan ook proberen anders te filmen dan voorgaande jaren. Voorheen heb ik altijd product per product mijn camera aangezet, maar ik zie nu dat dat niet echt leuke beelden oplevert. Wat ik ga proberen is om vooral ook veel sfeerbeelden op te nemen, bijv. een rondleiding door de nieuwe showroom van VWL-Steenbergen (+evt. bunker), vuurwerk ophalen, voorbereiding, reizen, en natuurlijk veel vuurwerk! Maar dan gehele stooksessies en niet aparte filmpjes per product. Zo krijg je ook veel betere sfeerimpressie van hoe wij deze geweldige dag met elkaar doorbrengen.
Ik zat te denken aan een totaalprijs van rond de 5~7,50eur, wat je dan daarvoor krijgt:

Ik zal binnenkort een 'teaser trailer' lanceren.
Tips en feedback van mensen die hiermee ervaring hebben of iemand anders die denkt iets nuttige informatie te hebben, zijn dan ook hardstikke welkom! Ik kijk er naar uit om een superleuke DVD op de markt te brengen, dus alles wat ik kan meenemen om dit tot een succes te maken is natuurlijk geweldig!
Alvast bedankt,
-Wessel
We hebben dit jaar in onze kleine clique ruim over de 2000eur aan vuurwerk, dus qua vuurwerk moet het wel goedkomen. Ik ga dan ook proberen anders te filmen dan voorgaande jaren. Voorheen heb ik altijd product per product mijn camera aangezet, maar ik zie nu dat dat niet echt leuke beelden oplevert. Wat ik ga proberen is om vooral ook veel sfeerbeelden op te nemen, bijv. een rondleiding door de nieuwe showroom van VWL-Steenbergen (+evt. bunker), vuurwerk ophalen, voorbereiding, reizen, en natuurlijk veel vuurwerk! Maar dan gehele stooksessies en niet aparte filmpjes per product. Zo krijg je ook veel betere sfeerimpressie van hoe wij deze geweldige dag met elkaar doorbrengen.

Ik zat te denken aan een totaalprijs van rond de 5~7,50eur, wat je dan daarvoor krijgt:
- DVD verdeeld in hoofdstukken met overvloed aan vuurwerk en gezelligheid.
- Productnamen vermeld van afgestoken stukken vuurwerk.
- Unieke beelden van voorbereiding, vuurwerk ophalen, demos, et cetera.
- Rondleiding door nieuwe showroom van Ramon (VWL-Steenbergen) + bunker, met evt. nog ander leuk materiaal. (moet ik nog overleggen)
- Unieke, beveiligde downloadlink vanaf mijn eigen host (hoge downloadsnelheid) naar map met alle filmpjes in originele kwaliteit van vorige jaarwisseling + de finaleshow van Vuurwerkland Steenbergen van 15 minuten en overige filmpjes (promos, compilaties, etc.) gerenderd in 720p.
- Unieke menus, layout en hoes, origineel en zelfgemaakt.

Ik zal binnenkort een 'teaser trailer' lanceren.

Tips en feedback van mensen die hiermee ervaring hebben of iemand anders die denkt iets nuttige informatie te hebben, zijn dan ook hardstikke welkom! Ik kijk er naar uit om een superleuke DVD op de markt te brengen, dus alles wat ik kan meenemen om dit tot een succes te maken is natuurlijk geweldig!
Alvast bedankt,
-Wessel