[POLL WINACTIE 6 - 2015] Stem op de leukste films!

[POLL WINACTIE 6 - 2015] Stem op de leukste films!

• Ischa

Stemmen: 32 44,4%
  • Olaf

Stemmen: 12 16,7%
  • Jesper

Stemmen: 49 68,1%
  • Jaimy

Stemmen: 11 15,3%
  • Egbert

Stemmen: 23 31,9%
  • Rudolf

Stemmen: 5 6,9%
  • Bertus

Stemmen: 9 12,5%
  • Michiel

Stemmen: 8 11,1%
  • Gerco

Stemmen: 10 13,9%
  • Deniz

Stemmen: 27 37,5%
  • Mark

• Patrick

Stemmen: 29 40,3%
  • Roy

Stemmen: 20 27,8%
  • Dennis - inzending 1

Stemmen: 6 8,3%
  • Dennis - inzending 2

Stemmen: 5 6,9%
  • Hein

• Thomas

Stemmen: 20 27,8%
  • Steef - inzending 1

• Steef - inzending 2

Stemmen: 26 36,1%
  • Youri

Stemmen: 13 18,1%
  • Wouter

Stemmen: 19 26,4%
  • Niels

Stemmen: 13 18,1%
  • Gerard

Stemmen: 14 19,4%
  • Leendert - inzending 1

• Leendert - inzending 2

Stemmen: 8 11,1%
  • Rick - inzending 1

Stemmen: 25 34,7%
  • Rick - inzending 2

Stemmen: 14 19,4%

• Totaal stemmers
    72

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
We hebben alle inzendingen voor jullie op een rij gezet, want het is de bedoeling dat jullie gaan stemmen om tot de 10 leukste films en dus 10 winnaars te komen!

Je hebt de mogelijkheid om meerdere stemmen uit te brengen, breng 10 stemmen uit op de films die jij het leukste vindt! Gelieve je aan die 10 te houden, graag niet meer of minder stemmen uitbrengen. En met het stemmen is er een leuke VWC-goodie te winnen, als je 10 stemmen hebt uitgebracht, doe je automatisch mee aan de loting!

De resultaten zijn verborgen om daarin manipulatie te voorkomen, uiteraard houden wij het ook in de gaten of alles eerlijk verloopt, stemmen met een tweede account is niet gewenst en kan ook tot diskwalificatie leiden. :wink:

Bekijk hieronder de films en breng hierboven jouw stem uit!

Stemmen kan tot en met zondag 22 november!

Ischa:

----------------------

Olaf

----------------------

Jesper

----------------------

Jaimy

----------------------

Egbert

----------------------

Rudolf

----------------------

Bertus

----------------------

Michiel

----------------------

Gerco

----------------------

Deniz

----------------------

Mark

----------------------

Patrick

----------------------

Roy

----------------------

Dennis - inzending 1

----------------------

Dennis - inzending 2

----------------------

Hein

----------------------

Thomas

----------------------

Steef - inzending 1

----------------------

Steef - inzending 2

----------------------

Youri

----------------------

Wouter

----------------------

Niels

----------------------

Gerard

----------------------

Leendert - inzending 1

----------------------

Leendert - inzending 2

----------------------

Rick - inzending 1

----------------------

Rick - inzending 2

Ik achtte mijn kans eerst nog wel aanzienlijk, maar als ik al die filmpjes zie vrees ik voor het ergste:p

Leuk dat je kan stemmen, maar volgens de regels mag je toch maar 1 keer winnen met alle 10 de prijsvragen? Want ik zie hierboven filmpjes staan van leden die al een Hallucinator hebben gewonnen.

Leuk dat je kan stemmen, maar volgens de regels mag je toch maar 1 keer winnen met alle 10 de prijsvragen? Want ik zie hierboven filmpjes staan van leden die al een Hallucinator hebben gewonnen.

Zat met precies dezelfde vraag.
En mensen die twee inzendingen hebben gedaan hebben, hoe werkt de telling daar precies? Worden de stemmen van de twee inzendingen dan bij elkaar opgeteld, of hangt het echt af van het meeste aantal stemmen op één filmpje? :p Anders maken de mensen met meerdere inzendingen natuurlijk meer kans dan anderen die maar één inzending hebben gedaan.

Die mensen kunnen ze nog wel deze prijsvraag winnen, alleen gaat de Hallucinator gewoon naar iemand met een lagere scoren :) Die leden doen dan gewoon mee voor de eer dan toch?

Smeken om stemmen ga ik niet doen, maar ik hoop toch wel stiekem dat het harde werken beloond wordt :)

Zitten erg leuke films tussen, ik ben benieuwd!

Leuke actie dit, je moet er tenminste wat voor doen! Hopelijk lukt het ook mij om een mooie Hallucinator binnen te slepen... ;)

Lees ik dat nou goed.. Door te stemmen maak je wederom kans op een goodie bag ? :cool:
Wordt steeds gekker hier !

Mijn 10 stemmen in de hoge hoed! Moeilijk kiezen hoor :D

Hij was al beantwoord, het is namelijk inderdaad mogelijk om aan alle prijsvragen mee te doen, maar je kunt niet nóg een Hallucinator winnen. Ook al heeft diegene dus de meeste stemmen, het telt dan niet meer in de top 10. :wink:

En mensen die twee inzendingen hebben gedaan hebben, hoe werkt de telling daar precies? Worden de stemmen van de twee inzendingen dan bij elkaar opgeteld, of hangt het echt af van het meeste aantal stemmen op één filmpje? :p Anders maken de mensen met meerdere inzendingen natuurlijk meer kans dan anderen die maar één inzending hebben gedaan.

Het gaat om de stemmen op 1 film, niet de persoon. :)

Lees ik dat nou goed.. Door te stemmen maak je wederom kans op een goodie bag ? :cool:
Wordt steeds gekker hier !

Dat klopt! Gewoon, omdat het kan! :)

Gestemd! We wachten in spanning af. Zitten leuke inzendingen tussen hoor, heb me wel vermaakt :)

Back
Bovenaan