kaboem VWC lid 2 jan 2017 #1 http://www.ad.nl/den-haag/vuurwerkverbod-van-van-aartsen-beste-oplossing~a3ba230f/
elburgersc VWC lid 2 jan 2017 #13 Tuurlijk gestemd we staan voor dik zelfs maar t kan nog beter freaks 66% voor tegen 33%... kom op stem als je het nog niet gedaan hebt...
Tuurlijk gestemd we staan voor dik zelfs maar t kan nog beter freaks 66% voor tegen 33%... kom op stem als je het nog niet gedaan hebt...
J johnnytwice VWC lid 2 jan 2017 #14 cookies verwijderen en je kunt opnieuw stemmen sorry voor de respam maar we moeten dit winnen
J johnnytwice VWC lid 2 jan 2017 #16 vuurwerkk14 zei: of pak gewoon tor en stem 60x net als ik Klik om te vergroten... Zit op werk kan hier niet veel anders
vuurwerkk14 zei: of pak gewoon tor en stem 60x net als ik Klik om te vergroten... Zit op werk kan hier niet veel anders
V vuurwerkk14 VWC lid 2 jan 2017 #17 hahah tja af en toe tussendoor moet kunnen toch. ik ben mooi vrij beetje chillen en ondertussen stemmen.
hahah tja af en toe tussendoor moet kunnen toch. ik ben mooi vrij beetje chillen en ondertussen stemmen.