Politie zoekt getuigen nachtelijk vuurwerk Goes

killerdome

VWC lid
GOES - De politie zoekt getuigen van het afsteken van vuurwerk in de Kamperfoeliestraat in Goes. Ter hoogte van de Violenstraat werd zondag 18 september om 01.30 uur vuurwerk afgestoken.

Getuigen kunnen zich melden op het politiebureau in Goes of bellen naar 0900-8844.

bron

Doen ze werkelijk zoveel moeite hiervoor?? Alsof ze de grootste criminelen zoeken. Tjonge, waar gaat het toch heen met dit land.

Weet jij wat voor vuurwerk er afgestoken is en wat de gevolgen zijn geweest? En ze zoeken tegenwoordig zelf niet meer naar de grootste criminelen, zoals je leest laten ze de burger dat doen en die mogen diegene er dan bij lappen. Goedkope en makkelijke oplossing toch?

Wat een tuig in mijn stadje ! Whahahah :)

Ik was het iniedergeval niet :wink:

Maar het is wel zielig dat ze hier hun tijd aan verspillen. Er is als ik zo het bericht lees niks gesloopt, er zijn geen gewonden gevallen en volgensmij viel het met die overlast ook wel mee. Het is puur de politie die hier een zaak van wilt maken.

Maar das natuurlijk logisch, dit is zo'n zware misdaad ! Pfff hou aub op. Ze maken zichzelf weer compleet belachelijk. Zal niet de 1e keer zijn.

Hahaha dit kan toch niemand serieus nemen?

Moet ik alweer dit o zo vaak gezegde zinnetje typen:

Hebben ze niks beters te doen:bonk:

Ga boeven vangen:wink:

Hahaha dit kan toch niemand serieus nemen?

Moet ik alweer dit o zo vaak gezegde zinnetje typen:

Hebben ze niks beters te doen:bonk:

Ga boeven vangen:wink:

Misschien hebben ze wel iets beters te doen, althans ze hebben besloten dit soort zaken niet eens meer zelf op te lossen maar even een lokale krant te bellen. Dan lost het zich vanzelf wel op, toch?

Ten eerste weet je niet wat er is afgestoken, maar wat ik vele malen erger vindt, is dat hierdoor het vuurwerk bij de gewone burger weer in een slecht daglicht komt te staan. Burgers gaan zich ergeren en al het vuurwerk wordt weer over 1 kam geschoren. Dus ja laat de politie ze maar zoeken, of vinden jullie het allemaal normaal dat midden in de nacht er wordt afgeschoten:bonk: Als je wil testen ga dan naar een buitengebied daar heb ik helemaal geen moeite mee.

Mensen wees slim als je vroeg afsteekt doe het dan in de vroege avond en het liefste in het weekend zodat je zo min mogelijk mensen stoort!

Mensen wees slim als je vroeg afsteekt doe het dan in de vroege avond en het liefste in het weekend zodat je zo min mogelijk mensen stoort!

Of ben verstandig en doe het pas op 31 december vanaf 10:00. Dan mag het. jij lekker stoken, de anti vuurwerk mensen hebben niks te zeiken.(misschien nog wel maar er word in ieder geval niks mee gedaan) En je loopt geen risico op een boete.

Wat betreft het media bericht hierboven. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken. Wie neemt de politie nog serieus? ik in ieder geval niet meer. pfff :bonk:

'een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almelo is altijd wat te doen"

nou in Goes hebben ze dus blijkbaar nog véél minder te doen?

Back
Bovenaan