Politie blij met regen tijdens oud en nieuw

wesley17

VWC lid
De politie is blij met de voorspelling dat het een natte jaarwisseling wordt, meldt het AD.
Regen zorgt voor minder agressie. 'Slecht weer is winst', vindt politievakbond ANPV. 'Er zullen altijd een paar notoire relschoppers op straat blijven, maar dat zijn er minder dan wanneer het droog is.'

Ook de brandweer komt een flinke bui niet slecht uit. 'De weersomstandigheden zijn van invloed op de agressie waar wij mee te maken krijgen op zo'n avond. Iedereen gaat tijdens oud en nieuw even naar buiten, maar met regen gaan de grote groepen snel weer naar binnen.'

Bron

Nou, ik ben er niet blij mee

Ik snap het voor hen wel ja, minder werk en toch uitbetaald, tel uit je winst!
:rolleyes:

Ik ben er als liefhebber inderdaad ook minder blij mee!
Maar STOKUHH zullen we!

Regen zorgt voor minder agressie. 'Slecht weer is winst', vindt politievakbond ANPV. 'Er zullen altijd een paar notoire relschoppers op straat blijven, maar dat zijn er minder dan wanneer het droog is.'

Fijn dat ze dus alleen aan de kleine groep denken en bijna om regen smeken terwijl de grote groep, de liefhebber hen dus blijkbaar niets kan schelen. Een bericht om van te kotsen yek....

Wat vandalisme en geweld betreft is het absoluut een voordeel, ook voor het imago van vuurwerk.

Nou is het nog de vraag of wij ons vuurwerk de lucht inkrijgen, wat dat betreft zijn de verwachtingen erg gespannen tot het sombere aan toe.

dan wordt het gewoon nieuwjaarsavond

tjah ga dat mooie spul echt niet met regen en wind vergallen

Dat ze dat stiekem wel fijn vinden snap ik goed. Het lijkt me helemaal niks om vandaag hulpverlener te zijn, gezien het verleden. Wat ik wel jammer vind is dat dit zo bekend gemaakt wordt. Dat hoeft toch niet? Wat heb ik hieraan? Nou lijkt het net alsof ze het expres leuk vinden om ons dwars te zitten.

Ik heb trouwens tot nu toe een hele leuke droge dag gehad.

Tis maar goed dat iedereen binnen is want twee deuren verder staan ze shells te schieten midden in de straat als dat maar goed gaat

En zijn jullie nu allemaal heel gelukkig dat we de hele avond en nacht regen hebben gehad beste heren in het blauw, ik hoop van wel want dan heb ik tenminste echte reden om jullie zielig te noemen.

Ik heb helemaal geen last gehad van enorme regen en wind. Het regende wel een beetje, maar de wind viel erg mee. Het afsteken van het vuurwerk ging prima en leverde geen gevaarlijke situaties op.

Back
Bovenaan