Playful Fairy

RF JEROEN

VWC lid
playfulfairygroot.jpg

Artikelnummer: RFC 1479
Artikelnaam: Playful Fairy
Bruto Gewicht: 2900 gram
Netto Kruitgewicht: 255,8 gram
Aantal Schoten: 36
Effectomschrijving: Silver whistling tail to crackling
Richtprijs: €31,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met vriendelijke groet,

Team Royal Fireworks

Vuurwerk presented by the team of RoyalFireWorks

Laatst bewerkt:
Topper van een nieuw product:
tempo,geweld, salvo,s en fluit, alles in 1.
Vanavond bij de demo goed in de gaten houden

Of zelfs 3. Ik tel minimaal 100 schoten. Ik hoop niet dat deze vanavond tegenvalt. Chinese filmpjes zijn erg verneukeratief.

Toen ik 22 mei bij Pyromaniac 1975 op bezoek was,een week voor de workshop, Heb ik de kans gehad om ook deze cake al op test film te zijn. Fluit doet zeer aan de oren,burst is lekker hard,en bij deze combinatie maakt de crackling het helemaal af. Topper

Geweldige cake, maar wel een stuk sneller voorbij als op de film.. Heerlijke fluit en harde crackling, wat mij betreft een aanrader.

Zoals te zien op het filmpje van DS, duidelijk geen 36 shots zoals in de omschrijving staat. Moet je nagaan hoe goed hij is als hij wel helemaal af gaat:blink:

Dit was 13 shots maar vreesch ik, waarvan 1 net boven de tubes of in de tube waardoor deze zichzelf kapot knalde.
Zag er wel goed uit voor die paar schoten!

Ik tel zelf 12 schoten, dat wilt dus zeggen dat er 1/3 af is gegaan (jaja op school doe ik toch nog iets :p)

Voor die prijs vind ik het toch een twijfelaar, zoveel goede (grotere) fluitcakes op de markt: Conserto Rosso, Zware Jongens.

Hoop deze cake snel te kunnen beoordelen alleen dan met alle 36 schoten. :)

Ik heb gisteren horen zeggen dat het niet de eerste keer was dat deze er voortijdig mee ophield. Da's jammer, want het is wel een leuk ding. Maar ik laat 'm toch staan voor die 31,50.

Toen ik 22 mei bij Pyromaniac 1975 op bezoek was,een week voor de workshop, Heb ik de kans gehad om ook deze cake al op test film te zijn. Fluit doet zeer aan de oren,burst is lekker hard,en bij deze combinatie maakt de crackling het helemaal af. Topper

hey yannick

kijk is aan das heel mooi man , maar wel een beetje raar :shocked: dat je deze film bij pyromaniac1975 hebt kunnen zien , dat kan niet de bedoeling zijn geweest ( kun jij verder niks aan doen hoor ) maar zal hier toch even over praten met marchel want als klant van ons zijnde (orthon) , kan het niet zo zijn dat consumenten de film al(prive) eerder zien als dat wij ze openbaar maken aan het publiek.

mvg

team royalfireworks

Ik hoop dat je hem niet te hard aanpakt,en dat hij nou niet boos op mij wordt. Mischien had ik gewoon me mond moeten houden,ik dacht namelijk,dat hij er toestemming voor had,om mij die beelden te laten zien. Maar goed,Ik hoor het wel.

Gr Sky

Back
Bovenaan