Platinum Star [Ass.]

4 pijlen, 3 single shots en 5 potjes voor 250 euro :|
Zonde als je buurman dat koopt zeg! Kan die beter voor 250 bij 123vuurwerk ofzo halen haha!

Was best benieuwd naar deze pakket maar zo als ik nu de foto ziet nou dan zal ik er niet zoveel geld voor uitgeven veelste veel voor wat je krijg..:shocked:

Het is inderdaad een hoge prijs. Maar zonder filmpje kan je je mening toch nog niet vaststellen? Ik denk inderdaad dat de prijs ook te hoog is als ik kijk naar de kwaliteit van de andere Pro-Line producten.

Het is inderdaad een hoge prijs. Maar zonder filmpje kan je je mening toch nog niet vaststellen? Ik denk inderdaad dat de prijs ook te hoog is als ik kijk naar de kwaliteit van de andere Pro-Line producten.

Puur over het product zelf is niets te zeggen. Daar heb je helemaal gelijk in.

Maar 5 potten wat pijlen en single shots bij elkaar mag normaal geen 250 euro kosten. Van die potten zijn er ook twee nog 19 schots aan de vorm te zien.

Verhoudingsgewijs is dit pakket duur vergeleken bij losse producten en zelfs andere pakketten. Ik hoop voor GBV dat dit aan zal slaan, dat zou ons criticasters de mond snoeren en anders is het aan GBV om iets te doen met de prijs als de verkoop tegen valt.

Niemand die het weet, want dit pakket is NOG NOOIT GESCHOTEN. Niemand heeft hem ooit gezien; hij is nieuw dit jaar. Demo's afwachten dus maar, en dan hopen die ie überhaupt geschoten gaat worden.

Cakes zien er wel groot uit, maar dan alsnog zal dit het geld nooit waard zijn. 5 cakes, een paar pijlen en single- shots. Een prijs van 150 euro zou nog hoog gegrepen zijn. Helaas zo'n misgeschoten kans. Ik verwacht dat een Pro- Line Meter(pakket) harder gaat lopen voor 55/60 euro?

Misschien schiet GBV hem expres wel niet, omdat anders iedereen ziet dat het één grote miskoop is voor dat geld.

Vind die pijlen hier weer erg matig. Als ik niet aan de prijs denk, dan is het wel aardig. Crysantheum is helemaal aan het begin wel vrij slecht. De boekketten zijn redelijk. Beter dan het gemiddelde van Proline, maar als ik dan aan de prijs erbij denk, dan is het echt erg zonde van het geld en kan je beter een paar spectaculaire losse cakes kopen.

Tja het filmpje bevestigd mijn mening over proline nog maar eens een keer: wat een bagger, voor dit geld wat overigens zo'n beetje mijn hele budget is, weet ik wel wat veel leukers te kopen, wat denk je van een buurtassortiment van rubro, een black out en black surpise van wolff en de exploding box en fireflower van royal!!

Wel aardig pakket maar naar mijn mening toch echt wat te duur.
Als ze wat meer zorg hadden besteed aan de effecten dan was het misschien nog wat geworden.

Vraag is of jij, of je kennis, dit pakket het waard vind.
Ik vind hem het niet waard. Kijk eens bij 123vuurwerk of pyrovoordeel of vwl. Daar koop je met kortingen voor 180 euro of 250 euro een collectie waar je dit pakketje finaal mee wegblaast.
Ik zeg dus nee. Maar wat vind je zelf?

nou om eerlijk te zijn over dit pakket mag de prijs zeker 120euro dalen!!!
want niemand die dit koopt ik hoop dat in de loop van de jaren proline fireworks van gbv echt snel wat mooiere effecten ontwikkelt want vaak genoeg is het groen rood geel en silver

Back
Bovenaan