• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

Piiiiita Bang (Spanje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tunit

VWC lid
Artikelnummer: PE30
Aantal gram: Niet bekend
Vlam: Rode vlam gevolgt door fluit en knal.
Waar te koop: Spanje
Verpakkingseenheid: Niet bekend.
Verkrijgbaarheid: Niet bekend.
Prijs in €: 4,00 voor een doosje van 10.

Geen toestemming om over tenemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is het duidelijkste filmpje wat vind baar is, je ziet de vlam en fluit wel tenminste.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze had ik dit jaar.Leuke vlam en fluit(bij sommige weigert die de fluit) en een leuk knalletje.Wel waren ze best duur voor een filmpje ervan van mij die staat op de roy-vuurwerk dvd.

Deze knaller ook in Spanje gekocht en afgestoken. Erg leuke knaller als hij het doet. Bij een vol doosje floten een aantal alleen zonder te knallen. Maar als ze gaan zoals ze horen erg leuke knallers
Hier onder enkele foto's die ik in Spanje genomen heb.

DSC01412_zpsc12bd38a.jpg

Doosje Piiiita Bang

DSC01416_zps4ee50230.jpg

Doosje Piiiita Bang open

DSC01425_zpsb0013a18.jpg

Piiiita Bang helemaal rechts samen met andere Spaanse knallers

DSC01427_zpsb052b1c2.jpg

Leuke actie foto van een zakje knallers toen ik savonds ging stoken op het strand haha

Deze knaller ook in Spanje gekocht en afgestoken. Erg leuke knaller als hij het doet. Bij een vol doosje floten een aantal alleen zonder te knallen. Maar als ze gaan zoals ze horen erg leuke knallers
Hier onder enkele foto's die ik in Spanje genomen heb.

DSC01412_zpsc12bd38a.jpg

Doosje Piiiita Bang

DSC01416_zps4ee50230.jpg

Doosje Piiiita Bang open

DSC01425_zpsb0013a18.jpg

Piiiita Bang helemaal rechts samen met andere Spaanse knallers

DSC01427_zpsb052b1c2.jpg

Leuke actie foto van een zakje knallers toen ik savonds ging stoken op het strand haha

Jeetje Dennis. Pita Kaas met kauwgomballen en zuur matje zeg. Dat ding had qua kleur niet gek gestaan in de Jamin. Voor de gezondheid van je tanden en kiezen ook niet goed als je die in je bakkes krijt. Apart om te zien zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan