Pigi. Vuurwerk 2011 -2012

pigi.

VWC lid
Iedereen nog de beste wensen voor dit jaar! :biertje:
Ook in 2012 weer gewoon een Pigi. vuurwerk topic. Deze oud en nieuw is er ook overdag weer vanouds geknalt in het bijzijn van een paar andere vuurwerkliefhebbers. Het was echt een te gekke dag die ik niet snel zal vergeten! :thumbsup:

Er is met meerdere camera's gefilmd, dus wellicht filmpjes vanuit verschillende hoeken van het overdag/avond vuurwerk.
De losse filmpjes zal ik later in het jaar posten, hier alvast een impressie van wat je kan verwachten:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ziet er inderdaad erg goed uit, ben zeer benieuwd. Ik heb alleen een ding op te merken: waar is de HD kwaliteit? Voor de rest; complimenten, blijf zo doorgaan!

Vandaag wat tijd gemaakt om de eerste filmpjes te maken. Ik zal proberen om iedere maand een filmpje op youtube te zetten om weer toe te werken naar het vuurwerk seizoen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het geluid is weer goed te noemen! Het was helaas die dag te donker om de confetti goed te zien.

Bedankt voor het delen!

Laatst bewerkt:
Ik zag dat Pigi weer een filmpje online had gezet, maar nog niet gedeeld met jullie. Zelf vond ik het filmpje erg goed. Het blauw staat er goed op, ondank de felheid van het wit. Echt stukken beter dan hoe ik het zelf heb!

+ YouTube Video

Tnx to Pigi!

Bedankt voor het posten jupilerfreak, was er even bij ingeschoten. De update voor juni:
+ YouTube Video

Hey Pigi.

Zojuist liet ik compilaties aan een maatje zien en hij gaf de volgende feedback:
- Op de teaser van 2011/2012 gaf hij aan dat de hardstyle iets te overheersend was en dat hij er wat meer het geluid van het vuurwerk tussendoor wilde horen.

Dus iets meer als in:

+ YouTube Video

:bye:

Mocht er een nieuwe compilatie komen, houdt ik er rekening mee! Bedankt voor de feedback.

Weet niet welke knallers het zijn, maar ze klonken wel lekker:
+ YouTube Video

Goedkoop pijlen pakketje, met matige effecten:
+ YouTube Video

Het seizoen is weer begonnen! Ik heb nog een aantal leuke filmpjes voor julie in petto voor de komende maanden. Te beginnen met:
+ YouTube Video

Back
Bovenaan