Pieter's Vuurwerk 2008/2009

Het spectaculair beginnen om 10 uur is wel iets wat we proberen voort te zetten :) Dit was echt een geweldig spektakel ja. Eens kijken wat we kunnen bedenken voor komend O&N.

Het spectaculair beginnen om 10 uur is wel iets wat we proberen voort te zetten :) Dit was echt een geweldig spektakel ja. Eens kijken wat we kunnen bedenken voor komend O&N.

ik ben benieuwd!

ik heb je filmpjes net bekeken..

erg mooi hoor. Ook altijd goede kwaliteit :wink:

Maar 1 vraagje: Die nitrate cake.. Hoe schiet hij zo in 1 keer leeg? hoe heb je dat gedaan? Of gaat dat richting zelfmaak?

:bye:

idd dat zul je ook op mijn dvd terug zien, die je over 2 weken ontvangt. :rolleyes:

Binkie Project FTW !

-Roy-

ik ben benieuwd!

ik heb je filmpjes net bekeken..

erg mooi hoor. Ook altijd goede kwaliteit :wink:

Maar 1 vraagje: Die nitrate cake.. Hoe schiet hij zo in 1 keer leeg? hoe heb je dat gedaan? Of gaat dat richting zelfmaak?

:bye:

Die nitrate cake heb ik opengemaakt en toen heb ik rondom kruitlont (wat in quickmatch zit) langs al de tubes laten lopen. Vrij simpel eigenlijk, maar zorgt wel voor een net wat spektaculairdere cake :)

idd dat zul je ook op mijn dvd terug zien, die je over 2 weken ontvangt. :rolleyes:

Binkie Project FTW !

-Roy-

Ik ben benieuwd :angel:

Laatst bewerkt:
Ga je alle filmpjes plaatsen die op de dvd staan? Want anders is het volgend jaar niet echt waard om de dvd te kopen.

Ik ga waarschijnlijk niet alle filmpjes op mijn site plaatsen, grotendeels komt het wel online te staan. Ik wacht daarmee wel tot december om de spanning er in te houden ;)

Al zou ik wel alles online zetten dan lijkt me de dvd nog wel aantrekkelijk maargoed blijkbaar denk jij anders daarover :)

Ik heb de dvd ook besteld.
Ben zeer benieuwd, maar verwacht niets anders dan kwaliteit en vermaak.

ik kan je verzekeren dat dit zo is.....heb hem al een aantal maal bekeken en ziet er nog steeds super uit, keer op keer op keer op keer :D
Beelden en geluid is ook super :p

Heb de DVD al een tijdje in mijn bezit.. en het is en blijft een toppertje!
Ik raad iedereen zeker aan om de DVD te komen, ook al staat een gedeelte op internet, wat er op allemaal op de DVD staat is veel zieker!

Leuke trailer met leuk spul alleen vind ik van sommige stukken dat jullie er niet verantwoordelijke mee omgaan. Dat kan absoluut volwassener !

Zal hem binnenkort maar eens bestellen :D

Back
Bovenaan