Pear of Thunder

Knalt niet indrukwekkend genoeg om hem tot de echte knalblokken te rekenen. Kost ook maar 12,50 natuurlijk, maar de salutes zijn toch niet hard genoeg voor mij.

Ik vind het een redelijke knalcake. De salutes worden ook veel bij siercakes geschoten en dan gaat de burst van de siereffecten toch nog harder. Dan vallen de salutes in het niets.

Hier een foto van deze cake, gemaakt bij Vuurwerk Orthen. Beter dan de CGI in de starttopic.

pear_of_thunder.jpg

Hier is mijn film van deze cake, geschoten tijdens de demo van Top Vuurwerk Rotterdam, op 18 december 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Mijn camera heeft een vrij slechte microfoon. Hij heeft moeite met dergelijke knallen vast te leggen.

Ik zeg je dat deze cake niet echt hard knalt. Het zijn heus wel lekkere klappen, maar geen echt spectaculaire dreunen zoals je hoopt van een knalcake.

Laatst bewerkt door een moderator:
@RF JEROEN: Bij voorbaat dank voor de moeite om alle vernieuwde product films te plaatsen, maar deze gaat wel heel erg snel voor zijn geld hahaha...

Vind dit zelf geen aanrader, het volgende shot gaat tegelijk met de knal van het schot daarvoor, en op het filmpje vind ik de stijglading dan harder gaan. Nee niks mis met een knalcake, maar er zijn gewoon betere op de markt.

Back
Bovenaan