Pear of Thunder

Lev-he

VWC lid
Artikelnummer: RFC 1414
Artikelnaam: Pear of Thunder
Bruto Gewicht: 1000 gram
Netto Kruitgewicht: 175 gram
Aantal Schoten: 12
Effectomschrijving: Silver tail to salute
Verpakkingseenheid: 16/1
Richtprijs: € 12,50

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Royal Fireworks voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
De donderpeer is een leuk knalpotje! Met 'echte' salutes! Wel duur, en zo voorbij in een niet opwindend tempo... Ach, als ik geld overheb...

Dit vind ik een twijfelgevalletje.
Afgaande op de film lijkt het mij wel een hele lekkere knalcake, maar er zijn knalcakes verkrijgbaar voor minder geld, zoals bijvoorbeeld de Titanium Thunder van Hardix (16 schots voor +/- een tientje).
Nu hangt het er wat mij betreft dus vanaf of deze knallen ook harder zijn dan die andere knalcakes, in dat geval zou ik deze "Pearl of thunder" nog wel overwegen :rolleyes:
Dat word ff de demo's afwachten dus.

dit snap ik niet, altijd bij nederlandse knalpotten zeggen ze ik had liever geen effectje erbij gewoon alleen een tail en knal. is het eindelijk op de markt zijn ze nog niet tevreden.

dit snap ik niet, altijd bij nederlandse knalpotten zeggen ze ik had liever geen effectje erbij gewoon alleen een tail en knal. is het eindelijk op de markt zijn ze nog niet tevreden.

de tail gaat te lang door waardoor na de burst(salute) nog een stukje van de tail wegschiet, dat is zonde.. zelf zie ik liever een titanium boeketje als er zon tail bij zit.

ik vind deze ook te duur voor een knalcakev met dit aantal schoten, voor mij de beste knalcake blijft de thundering heaven of de thundering king.

je hebt wel gelijk, maar niet alles kan perfect zijn toch ?

niet alles kan perfect zijn nee:wink: maar als ik een ruime keuze heb aan knalpotten ga ik toch echt wel kijken welke de beste prijs en kwaliteit heeft en dan vist deze toch al snel buiten te boot:rolleyes:

Ben het ook eens met Kevin. Ik vond het een betere cake als deze meer schoten had gehad een de afvuursnelheid iets hoger had gelegen. Dan was het voor mij zeker dat ik er zeker een aantal had gekocht. Nu zijn er helaas nog beter alternatieven. Maar het moet gezegd worden het is zeker een goed begin.

Persoonlijk maakt het mij niets uit als een knalcake een klein effectje erbij heeft, als de knallen maar goed zijn :)
En dus ga ik liever voor een andere knalcake dan deze, eentje met meer schoten voor minder geld.
Maar je hebt gelijk wat betreft de mensen die enkel een tail met knal zoeken, voor die mensen is deze Pear of thunder wellicht een prima keuze.

Hij is best wel prijzig ja, maar voor mij wordt dat gerechtvaardigt door de mooie tails.
Als je kijkt naar andere knalcakes zijn die idd goedkoper, maar goedkoper is niet altijd beter.
Als ik eraan kan komen, haal ik deze zeker.
BTW: Het filmpje is van goede kwaliteit!

Persoonlijk maakt het mij niets uit als een knalcake een klein effectje erbij heeft, als de knallen maar goed zijn :)
En dus ga ik liever voor een andere knalcake dan deze, eentje met meer schoten voor minder geld.
Maar je hebt gelijk wat betreft de mensen die enkel een tail met knal zoeken, voor die mensen is deze Pear of thunder wellicht een prima keuze.

Ja, vraagje aan degenen die er bij waren: hoe klinken de knallen ivm bekende knalcakes?

Daarbij: Inderdaad was, in deze pot maar vooral ook als finale in de andere cakes, een ti-salute nog mooier geweest...

Ik heb deze cake live mogen aanschouwen.
Pluspunten: mooie witte tail en ongekend harde klappen
Minpunten: tempo had sneller gemogen en de prijs in verhouding met andere knalcake,s te hoog.
Verder prima potje

ondanks alles koop ik hem toch. deze mannen hebben hun best ervoor gedaan om een goede knalcake te produceren. maar wat niet bij iedereen zo goed gevallen is als bij mij.

is het niet meer mogelijk om de pot uittebreiden of staat alles al vast nu ?

Royal Fireworks heeft een aantal filmpjes op Youtube toegevoegd. Zo ook de 'Pear of Thunder'

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Leuke knalcake.
Vooral de tails zien er mooi vol uit.Daarbij vind ik de knallen ook goed overkomen en het tempo is ook prima naar mijn mening.
De prijs is misschien hoog in vergelijking tot andere cake's in dit segment maar zeker nog acceptabel.

Als gevolg van dalende verscheepkosten en de stijging van de euro op de wereldmarkt zijn de prijzen van de artikelen uit de Red Factory collectie in gunstige zin aangepast.
Lees ook dit topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=11826

De consumentenadviesprijs van deze cake is verlaagd naar € 12.50 ( de prijs was eerst € 15,95)
In het begintopic staat nu de geldende consumentenadviesprijs.

Back
Bovenaan