Party Time XXL [F1 Ass.]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: KY7009
Artikelnaam: Party Time XXL
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal per verpakking: ... stuks
Effectomschrijving: Gigantisch Cat 1 pakket die garant staat voor onvoorstelbaar veel afsteekplezier.
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Categorie: Categorie 1
Adviesprijs: € 39,95

CR 2021 Party Time XXL.jpg

Wij danken China Red voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Op zich wel een tof pakket voor m'n kids hoor. Alleen heb ik er laatst 30 voor betaald en dat gaat nog wel. 40 Zou ik er dan weer niet aan uitgeven.

Op zich wel een tof pakket voor m'n kids hoor. Alleen heb ik er laatst 30 voor betaald en dat gaat nog wel. 40 Zou ik er dan weer niet aan uitgeven.

Ik denk dat jij de grande party heb gekocht? Die heb ik namelijk ook en die kost 30 euro en is iets kleiner dan dit pakketje.
Of je heb een mazzeltje:D

Ik denk dat jij de grande party heb gekocht? Die heb ik namelijk ook en die kost 30 euro en is iets kleiner dan dit pakketje.
Of je heb een mazzeltje:D

Nee heb de XXL. Deze was eerst 30 bij kerstboomboerderij.nl. De grande party was 20. Maar ze hebben de prijzen inmiddels omhoog gegooid van alle producten :p

Nee heb de XXL. Deze was eerst 30 bij kerstboomboerderij.nl. De grande party was 20. Maar ze hebben de prijzen inmiddels omhoog gegooid van alle producten :p

Ah oké, dat de prijzen gestegen zijn had ik hier ook door idd.. wel logisch gevolg ook.
Maar in ieder geval leuk pakket om met de koters te stoken.

Back
Bovenaan