Paradise

Nitroking

VWC lid
473d7856bed42.jpg

Artikelnummer: 104
Artikelnaam: Superior Paradise
Aantal schoten: 10
Effectomschrijving: blauwe peonys en crackling boeketten
Richtprijs: € 7,50

Eventuele aanvullingen hoor ik graag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Effectomschrijving: blauwe peonys en crackling boeketten
Meer kan ik ook niet vinden:p
Toch wat!
Ik hoor wel alleen maar goede verhalen over deze pot!:wink:

:bye::bye:

Heb het erbij gezet, bedankt. Filmpje kan ik helaas nergens vinden, vind die site van ze maar matig. Ga hem wel halen, ben benieuwd.

Het was weer een leuk spektakel. De effecten gingen niet heel hoog. De eerste knalde al op 10 meter hoogte. De effecten waren gemixt. Als afsluiter een groot crackling boeket. Voor dit geld volgend jaar zeker weer aanschaffen.

In een ander pak, maar wel met dezelfde effecten hoop ik. Voor 7,50 vond ik hem echt een topper. Weet nog dat de kruitdelen door de lucht zwerfde nadat hij was afgelopen. Deed soms wat pijn aan de ogen door al die vieze stukjes, maar toonde wel aan dat het lekker laag knalde allemaal en daardoor de effecten ook lekker groot waren.

Zeker voor mensen met een kleiner budget is dit een leuke batterij. Heb je iets meer geld, gewoon meerdere kopen haha.

Weet nog dat de kruitdelen door de lucht zwerfde nadat hij was afgelopen. Deed soms wat pijn aan de ogen door al die vieze stukjes, maar toonde wel aan dat het lekker laag knalde allemaal en daardoor de effecten ook lekker groot waren.

haha ja daar had ik ook last van bij de monster trio van dynasty , de volgende dag nog steeds geeiriteerde ogen :rolleyes: , maarja dat is iniedergeval bewijs dat ik 'n geweldig o&n had :D .

Deze had ik ook besteld alleen was helaas niet leverbaar bij mijn dealer. Dus kreeg als vervanger de blue mine cake en de Colony. Ook best leuke cakes voor dat geld.

Weer eens een goedkope topper van Mercurius.
Mooie boeketten niet al te hoog met als finale grote crackling boeket.
AANRADER!

Heb dit potje drie keer meegenomen dit jaar, waarvan ik er 2 los heb geschoten en de ander in mijn project verwerkt zat. Ik vond deze potjes erg leuk, en dan met name de blauw en rode blinkers, die kleuren deden het erg goed in dit potje. Mooie combinaties met kleuren dus.
Filmos:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hij is inderdaad anders dan dat hij hoort te zijn, maar afgelopen jaar ken ik hem me zo ook herinneren!
Dit is het filmpje van Mercurius, heel stuk anders inderdaad.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier nog een foto van oude en nieuwe verpakking.

Back
Bovenaan