Overdose

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 5580
Artikelnaam: Overdose
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 3x20 shots
Effectomschrijving:
1/3 = Silver Palmtrees
2/3 = Golden Palmtrees
3/3 = Crackling Palmtrees

Stijghoogte: 20-40 meter
Richtprijs: 47,50
O.a. te koop bij: www.bestelvuurwerk.nl

13312553.80f23ff2.560.jpg

13312554.c4e314bb.560.jpg

13312555.b287c40c.560.jpg

O.a. verkrijgbaar bij: BestelVuurwerk.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
47.50€

Op zich geen verkeerde prijs voor 60Shots.. Ben nu wel benieuwd of het leuk te stoken is of dat het ook daadwerkelijk iets voorstelt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaha gbv begint het te snappen!
Hier word ik blij van.. En Rob geus vast en zeker ook :D

Ben ook zeer benieuwd naar deze cakes! Of GBV begint het inderdaad te snappen, of er komt gewoon helemaal niks uit die cakes :p

Artikelnummer: 5580
Artikelnaam: Overdose
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 3x20 shots
Effectomschrijving:
Set van drie keiharde Pro-Line cakes, keiharde beuken, grote palmen!
1/3 = Silver Palmtrees
2/3 = Golden Palmtrees
3/3 = Crackling Palmtrees

Afmetingen: info volgt
Tijdsduur: 60 seconden
Stijghoogte: 20-40 meter
Richtprijs: info volgt
Verpakkingseenheid: info volgt

13312553.80f23ff2.560.jpg

13312554.c4e314bb.560.jpg

13312555.b287c40c.560.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

(Ik heb de effectomschrijving, tijdsduur en stijghoogte toegevoegd!)

Ziet er in iedergeval goed uit qua prijs.
Als we ook uitkomen op 20x25 gram schoten dan probeer ik zoiezo een pakketje.
Vooral de crackling palm trees spreken me wel aan.
Lijkt me een leuke set om in 2 voud w/shape te schieten als een stukje palmgeweld.

Krijgen we van GBV nog gegevens over het aantal pts per schot en een filmpje o.i.d.?

Of moeten we gisten en dit ding blind aanschaffen (natuurlijk dwingt niemand ons) en op Oud en Nieuw een "Overdose" aan mooie marketingpraatjes krijgen?

Krijgen we van GBV nog gegevens over het aantal pts per schot en een filmpje o.i.d.?

Of moeten we gisten en dit ding blind aanschaffen (natuurlijk dwingt niemand ons) en op Oud en Nieuw een "Overdose" aan mooie marketingpraatjes krijgen?

Hier een filmpje, Wilde deze proberen, maar na het filmpje laat ik hem maar staan

Nou gelukkig dat ik ze niet bestel heb wou ze eerst wel nemen maar nu dat ik het filmpje heb gezien ben ik toch blij dat ik ze heb late liggen..

Hier een filmpje, Wilde deze proberen, maar na het filmpje laat ik hem maar staan

Bedankt voor het filmpje. Zeer slordige effecten. Dit kun je geen palmen noemen en is de adviesprijs van €47,50 onwaardig.

Ik heb ze tweemaal bij verschillende dealers gezien en qua formaat zijn deze cakes aan de kleine kant. Kijkende naar het kaliber zou ik niet zeggen dat het hier 25 pts per tube cakes betreft.

Ook ik sla dit assortiment over.

Tja gemiste kans zal ik maar zeggen.
Jammer.
Als dit nou een fatsoenlijk uitgewerkt pakket was geweest met palms zoals we die in de pulse driver van rubro zien. dan hadden we hier een winaar te pakken.

Bedankt voor het filmpje. Zeer slordige effecten. Dit kun je geen palmen noemen en is de adviesprijs van €47,50 onwaardig.

Ik heb ze tweemaal bij verschillende dealers gezien en qua formaat zijn deze cakes aan de kleine kant. Kijkende naar het kaliber zou ik niet zeggen dat het hier 25 pts per tube cakes betreft.

GBV zal nooit een assortiment met 3 cakes met elk 25 gram per tube voor € 47,50 aanbieden ;) Ik zal vrijdag wel even kijken hoeveel gram er in een pot zit.

Wel weer erg teleurstellend deze cakes zeg!

Ik heb gekeken hoeveel pts erin zit, en, geloof het of niet, 96 gram per cake...

Ik heb gekeken hoeveel pts erin zit, en, geloof het of niet, 96 gram per cake...

Da's wel zeer weinig kijkende naar de prijs. Ik ben benieuwd of iemand met dit assortiment ervaring heeft. Filmpjes spreken namelijk boekdelen in tegenstelling tot hetgeen wat je met eigen ogen ziet.

Straatfilmpje van Overdose 1 gepost door Campievuuwerk @youtube.

Persoonlijk vind ik hem niet heel bijzonder...

Back
Bovenaan