Over the edge's video's 2014-2015.

voor het eerst een paar dingen gefilmd van het jaar.
gefilmd met One Plus one(telefoon) op standaard.

begin met een single shot project.
van ongeveer 40 knock outs,20 thunderkings katan en 150 pyrokings van pyrostar.

Zodan 210 single shots doorlonten, je moet er maar zin in hebben :p Wel een leuk resultaat!

anderhalf uur werk geweest met zen 2e, valt dus wel mee. en het resultaat mag er zeker zijn.
wat een geweld.

volgende film is van de Yellow river van pangu.
dit was een van de mooiste cakes die ik had van het jaar. met fel rode sterren en goud dat tot de grond kwam. en zoals met alles van pangu een harde burst. egt een topper.

voor het eerst dit jaar een showtje geschoten.
opzich ging hij goed alleen ging er 1 fase te vroeg af waardoor het even een aardig geweld was. publiek vond het geweldig dus maakt niet zoveel uit.

ik denk ook dat het systeem wat ik gebruikt heb namelijke launch control pulse moeite heeft met 3mm visco.
precies waar ik dit had gebruikt bleven er een paar cakes staan.

eerst wou ik 4x Sky Palms schieten voor de finale maar ik ben blij dat ze niet geleverd konden worden. ik had de New Moon als vervanger, iedereen vond die geweldig.

hier de beelden:

volgend jaar weer, de buurt vond het zo mooi dat ze geld gaan inzamelen dat ik een grotere show kan maken. beter kan je het niet hebben toch :D

dan heb je het zeker goed getroffen als je buren gaan geld inzamelen .
in zo n buurt kom je wonen en ga je nooooooooit meer weg .
ik denk dat dit zeer zeldzaam is als je buren dat doen want in de meeste gevallen heb je buren die denken dat voor niks de zon op komt .
maar goed dat moet je op de koop toenemen als je zo n hobby hebt als de onze .

Back
Bovenaan