Outbreak

Bijzonder, jaren hiervoor kreeg deze cake veel kritiek en nu ineens allemaal positieve reacties. Deze cake heeft bij mij altijd in de collectie gezeten. Zowel het oude als nieuwe effect was mooi in mijn beleving.

Twintig (20) % duurder terwijl de transportkosten naar verluid zijn gedaald?
Mag ik de verklaring horen?
Of is de cake wellicht 20 % verbeterd?

Twintig (20) % duurder terwijl de transportkosten naar verluid zijn gedaald?
Mag ik de verklaring horen?
Of is de cake wellicht 20 % verbeterd?

huh 20%??

Elk jaar stijgt deze cake gewoon 2,50 euro als ik mij niet vergis...
eerste jaar 40,00
tweede jaar 42,50 (vernieuwd)
derde jaar 45,00
nu 47,50

Elk jaar stijgt deze cake gewoon 2,50 euro als ik mij niet vergis...

Excuus; ik heb me laten leiden door de prijs van 40 euro die elders in dit topic is genoemd. Dan is 20 % inderdaad niet correct.
Gelukkig is de prijsstijging dan jaarlijks "gewoon" slechts 6 procent. Heel normaal.
Koopje dus!?
Zelfs benzine stijgt minder snel in prijs!

Maar daar gaat dit topic niet over; opnieuw excuus dus, want het is wél een fantastische cake. Dat wordt onderhandelen met m'n dealer...

Jaaa wederom live gezien en inderdaad een MONSTER in de positieve zin van het woord.

Enorme burstklappen en HUGE effecten! Een superaanrader! :D

Deze cake bij Pronk gehaald voor € 35, en voor dat geld is het zeker een aanrader. Het tempo was bij mij wel wat anders. De cake viel af en toe wat stil. Ik dacht wel 2 of drie keer dat ie ermee op hield, en toen ging ie toch opeens verder. De cake is zelf is erg groot (misschien niet zo goed te zien op de foto's, maar de cake is ongeveer net zo groot als de Grand Master, van Pronk), dus hij ziet er indrukwekkend uit als je ermee aankomt lopen. Verder vond ik de cake ook kwa effect wel lekker divers, met een leuke finale.

Foto's:

Mooie cake hoor! Wat is de prijs dit jaar?
Hij staat voorlopig op mijn wishlist. Prachtige boeketten, goede mix van effecten en mooie kleuren, wat wil je nog meer?

De Outbreak heeft echt hardeburstknallen en grote effecten... dit maakt de hoge prijs wel begrijpelijk. Hier een nog een wat ouder filmpje van D3vy in vergelijking met een Broekhoff cake. De combinatie is echt kansloos te noemen voor de Illuminati :p De Outbreak begint bij 0:21

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Jammer dat er van deze Outbreak zo weinig van gepost is o.a filmpjes.
Wellicht potentiële kanshebber voor dit jaar in de collectie, ziet er goed uit flinke klappen ook.

Aanvulling op startpost

post-1-0-42497600-1310485108_thumb.png

Artikelnummer: 803
Artikelnaam: Outbreak
Afmeting: 180x215x220 mm
Bruto Gewicht: 3500 Gram
Netto Kruitgewicht: 390 Gram
Aantal Schoten: 26 Schoten
Effectomschrijving: Volle sterren met deze 26 shots maxi cake. De lucht wordt gevuld met blinking sterren en gouden regen in de finale!
Tijdsduur: 40 Seconden
Stijghoogte: 25 Meter
Kartoneenheid: 6/1
Richtprijs: €49,90

http://www.youtube.com/watch?v=ehKbB2TEdsU

Back
Bovenaan