Oudejaarstrekking Staatsloterij

pyroboy

VWC lid
Wat nooit ontbreekt op oudejaarsavond is de oudejaarsloterij. Miljoenen euro's verlaten de Nederlandse bank op weg naar miljoenen kanshebbers in heel Nederland.

Speel jij mee en zo ja, met hoeveel loten?

Speel eigenlijk nooit mee aan de ouderjaarstrekking, mijn moeder wel ieder jaar. En zoals altijd €5,- winnen! Maar goed, ik doe altijd mee aan de Decemberkalender koop er ieder jaar wel één. Mocht ik €5,- winnen haal ik me een nieuwe totdat ik niks win of winst eruit haal! Haha!

Nog meer mensen die een Decemberlot aanschaffen?

Speel eigenlijk nooit mee aan de ouderjaarstrekking, mijn moeder wel ieder jaar. En zoals altijd €5,- winnen! Maar goed, ik doe altijd mee aan de Decemberkalender koop er ieder jaar wel één. Mocht ik €5,- winnen haal ik me een nieuwe totdat ik niks win of winst eruit haal! Haha!

Nog meer mensen die een Decemberlot aanschaffen?

Ik doe eigenlijk precies hetzelfde als jij :D. Daarnaast koop ik ook altijd wel een staatslot.

Ik koop elk jaar een straatje. wel halve want 300 euro wordt te gek haha.

Elk jaar krijg ik van me schoonouders de decemberkalender rond sinterklaas. Op de dag zelf is het een soort traditie geworden om sochtends oliebollen te halen en een 2 halve staatsloten.

Ik doe er ook aan mee. Maar ook een half lot. De volle prijs vind ik veel te veel geld.

ik doe niet mee aan dit soort kansspelen en mijn ouders ook niet. ik ben ook niet van plan om geld uit te geven aan een loterij. ik heb wel wat anders waar ik me geld aan besteed in december

Ik speel elke maand mee met de staatsloterij
Ook met de postcodeloterij en vriendenloterei
Ik heb ook een keer 50.000 euro gewonnen

Met tien halfies tja zo kan je altijd blijven dromen maar het drukt wel op mijn vuurwerk budget.

ja ik speel mee 1 of 2 loten met jackpot natuurlijk kan me nu al voorstellen
dan weet ik wel dat ik er weer voor ga om een grote vuurwerk hal te beginnen echt wel!

Doe er altijd aan mee, maar nog nooit geluk gehad, hooguit de inleg terug. :frusty:
Zou toch een mooie start van het nieuwe jaar zijn om een flink bedrag te winnen, gratis gestookt en een mooi zakcentje!

Doe verder eigenlijk nooit mee aan de Staatsloterij, maar met O&N hoort het er gewoon bij! :D

Staatloterij is de enige loterij waar ik soms een lot voor haal maar niet met Oud en Nieuw. Alleen de 30 jaar lang 10.000 per maand actie :p

Postcode loterij is echt ***. Snap niet waarom mensen hier aan meespelen. Dikke oplichters en ontzettend weinig win kans. 1 keer in de 5 jaar mag je een bakje ijs ophalen uit de supermarkt..

En altijd die december kalenders ja. Leuk om te zien dat meer het zo doen. Wij kopen er 5 / 10 en krassen dan na het eten vaak een paar open. Je wint altijd wel wat en daar halen we weer nieuwe loten van. Elke jaar speel ik quitte ongeveer. Vorig jaar wel wat winst. 1 X 50,- en 2 x 20,- en vaak 5,-

Eurojackpot ook wel eens een lootje voor gehaald en ook bij deze loterij sta ik nog op winst. Geloof ik 3 gekocht voor 6,- en ik had 37,50 gewonnen :p

Wat de Oudejaarstrekking betreft heb ik één keer meegedaan toen ik een half lot kreeg van familie als kerstcadeau. De uiteindelijke prijs? €5.

Met oud en nieuw hoort het er voor mij altijd toch een beetje bij, hopen dat je je vuurwerkinvestering weer kunt terug winnen, haha

Heb gister een straatje halve loten gekocht en heb 1 heel lot gekregen met kerst, dus 11 loten

Back
Bovenaan