Oud & Nieuw Vuurwerkbieb 2011-2012

Gezellig dat die motoragent nog even op de koffie kwam (zie 1.30min)... :)

Prachtige film en producten man, top!

Rob, heb jij een dierenfestisj? :-p

Haha ik vond het wel bij het filmpje passen: de dag begint rustig, de dieren lopen in de wei en ineens is het 10:00 en komt vuurwerkbieb rob naar buiten...

Ik hou niet van standaard filmpjes en probeer altijd iets extra's toe te voegen.

Laatst bewerkt:
Wat een top filmpje! Geweldig vuurwerk gecombineerd met wat grappige elementen. Ik heb genoten. Welke cake was dat die begint op 2:36, Brocade to Color van Cafferata? Die is echt steengoed. En ook Earcatcher, wat een beest.

Wat een top filmpje! Geweldig vuurwerk gecombineerd met wat grappige elementen. Ik heb genoten. Welke cake was dat die begint op 2:36, Brocade to Color van Cafferata? Die is echt steengoed. En ook Earcatcher, wat een beest.

Dank je wel voor je reactie maiko! 2:36 dat is idd brocade to color van cafferata, zeer goede indrukwekkende cake is dat.

Leuke film zeg. Mooie producten voorbij zien komen. En leuk gedaan met die dieren. Konijn kijkt even om zich heen. Prachtig gedaan.

Mooi begin, van rustige beelden naar een mooi eind! Kwamen een aantal zeer mooie cakes voor bij. Bedankt voor het delen

Schorpioen.

Weer een prachtige sfeerfilm inderdaad. Zie veel mooie producten voorbij komen, evenals een motoragent? Volgens mij wou die ook gewoon even genieten van mooi vuurwerk! Goeie plek uitgekozen dan hehe.

Super bedankt voor jullie leuke reacties! Dit maakt het voor mij nog leuker om zoveel mogelijk leuke beelden online te toveren en met jullie te delen.

De motoragent vond het vuurwerk inderdaad erg mooi en regelde zelfs bij de gemeente dat de lege cakes opgehaald werden. Echt top, zo kan het dus ook!

Het zou mooi zijn als we eens met zn allen oud en nieuw konden vieren, maar gelukkig kunnen we dankzij de beelden toch nog van elkaars oud en nieuw genieten toch?

Kom op Konijntje doe maar wiebelen wiebelen:p
Nee Hoor Erg mooie Fragmenten.
Ik hou er wel van!
Mooi vuurwerk ook.
Meestal kies jij de producten die tog wel goed zijn maar niet echt populair.
Dit zorgt vaak voor verassende filmpjes.
Bedankt voor je bijdragen!

Niet alleen met mn filmpjes probeer ik altijd uniek te zijn, ook in mn productkeuzes. Er is tegenwoordig zoveel goeds te koop, dat je de bomen soms door het bos niet ziet. Of producten zijn aan de dure kant, waardoor je ze nooit echt kunt ervaren. Ik vind het dan leuk deze toch eens echt ervaren te hebben en gefilmd. Bedankt voor je reactie.

Echt heel leuk al die reacties te lezen hoor, ik krijg er spontaan zin van nog meer filmpjes te maken. Er liggen nog wel wat dingen op de plank :D

Kom op Konijntje doe maar wiebelen wiebelen:p
Nee Hoor Erg mooie Fragmenten.
Ik hou er wel van!
Mooi vuurwerk ook.
Meestal kies jij de producten die tog wel goed zijn maar niet echt populair.
Dit zorgt vaak voor verassende filmpjes.
Bedankt voor je bijdragen!

Back
Bovenaan