Oud & Nieuw van Pyrospace (Shells, profblokken, knallers, incl. TRAILER!)

Anaconda

VWC lid
Beste kruitfanaten,

Ook dit jaar hebben wij het een ander van onze Oud & Nieuw-beleving voor jullie vastgelegd op film. Wat je kunt verwachten zijn kwaliteits -en sfeerfilmpjes van allerlei soorten knallers, profblokken, shells, doorlontprojecten en ander pracht en praal. De doorlontprojecten variëren van gebudelde consumentencakes tot een complete mascleta met meer dan 1000 losse knallers uit België, Polen, Tsjechië, Spanje en Italië. Dit allen vergezeld met loeiharde traca's en knalblokken.

1zvcpj7.png

Ons Oud & Nieuw was één groot gekkenhuis en het zal dit jaar alleen maar groter worden. Alleen dan wel op een gloednieuwe stooklocatie, want op het vorige slagveld kunnen we helaas niet meer terugkeren. De filmpjes zullen binnenkort worden toegevoegd in dit topic. Om jullie alvast een voorproefje te geven, heb ik een trailer in elkaar gezet. Het kostte me meer dan een maand om deze te maken. Ondanks gezondheidsproblemen is het toch nog gelukt om er een hoop vrije tijd, energie en passie in te steken. Ik hoop dat jullie 'm leuk vinden!

Veel kijkplezier en geniet ervan! :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk in HD voor de beste kwaliteit.

Gruwelijk, kippenvel, fenomenaal! Geen woorden voor man, hoe vet om dit op zo een manier in elkaar te zetten! HEERLIJK gewoon! Ben benieuwd naar de rest en ik hoop ook op zulke editing tijdens de normale filmpjes want dat geeft voor mij echt nog meer kippenvel!

bravo!!

Wow erg vet!!! Lijkt bijna of je in zo'n simulator op de kermis zit:p. Hoop graag meer video's van je te zien.

mooi man!
Zit zeker veel werk in!
Mooie muziek keuze ook!
Ben benieuwd wat we allemaal nog mogen verwachten!

Prachtig, zit inderdaad veel tijd in, en je moet er ook het een en ander vanaf weten!

Ben benieuwd wat je nog meer gaat delen. :)

echt een geweldige trailer zeer professioneel gedaan ben benieuwd naar de rest van de filmpjes

Bedankt allemaal voor jullie reacties, erg leuk om te lezen!
Vanaf maandag zullen de eerste filmpjes online komen :)

Hele gave trailer, voor een computerspel. Vind het zelf maar weinig hebben als het om sfeer gaat. De vuurwerkbeelden daarintegen zijn super! Goeie kwaliteit, goed vuurwerk. Ben zeker benieuwd naar meer beeldmateriaal!

Back
Bovenaan