Oud&Nieuw project filmpje

Ramon

VWC lid
De show
De rommel

19 cakes van weco/original/crown/dynasty/skyline/new spirit doorgelont tot een showtje

Laat horen wat je ervan vind :) !

Schietvolgorde:

- Herlat ruitcake (vergeten welke) + 2x Bonbridge mine potjes (pearl & tail)
- Crown Falling leaf's
- Dynasty Battle
- Dynasty Hawai+ Dynasty Pharao
- New spirit aftershock
- Dynasty Barcelona
- Original Space fan

- 2x Skyline Fire in the night
- 2x Weco Carat
- Original crackling chry
- Dynasty Sniper
- Dynasty air assault + 2x Skyline supreme

Laatst bewerkt:
Erg mooie showtje. Heb je ook een schiet volgorde? Want ik vind het erg mooie cakes. Bedankt voor het delen. :wink:

dankje:)

Schietvolgorde weet ik alleen niet zo snel. (heb nog wel ergens het op papier staan, zoek het zo wel ff)

Een heerlijk aantal batterijen Ramon. Goed in elkaar gezet allemaal. Heb je ook nog een foto van het geheel? Lijkt me mooi om te zien.

Er zitten een aantal heerlijk mooie batterijen tussen! Heb je misschien nog een schietlijst?

Een heerlijk aantal batterijen Ramon. Goed in elkaar gezet allemaal. Heb je ook nog een foto van het geheel? Lijkt me mooi om te zien.

Er zitten een aantal heerlijk mooie batterijen tussen! Heb je misschien nog een schietlijst?

Heb er geen foto van helaas, wel nog filmbeelden van het afgeschoten geheel ( was op 2 planken doorgelont). schietlijstje komt eraan, die moet ik eerst ff zoeken ^^

Ik heb je gisteren in de chat al een compliment gegeven Ramon.
Ik vind het een goede show met een leuke keuze aan vuurwerk en een mooie finale.
Een persoonlijk minpuntje: ik had liever de knallen van het vuurwerk gehoord dan de muziek.
Bedankt voor het delen van je video.

Bij startpost staat nu t fimpje met het project zelf (al wel afgeschoten)

[edit]

Ook schietlijst bij startpost

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan