Oud & Nieuw Kruittuig 2011-2012

killerdome

VWC lid
Man man man, wat was het weer een sfeervolle geweldige en alweer betere oud en nieuw dan vorig jaar. Ik en de rest van de Kruittuig groep hebben ons heerlijk weten te vermaken op de dag der dagen! Overdag hebben wij veel gestookt op 2 verschillende locaties en 's avonds hebben wij heerlijk met 5 leden van het forum in 1 straat oud en nieuw weten te vieren, het was aan en af lopen met de cake's, vuurpijlen, fonteinen en mooie projecten. We hebben veelal cake's per 2 stuks en meer geschoten. Dit jaar heb ik een grotere variatie gezien dan ooit op 1 oud en nieuw en ik moet zeggen dat het Nederlandse vuurwerk steeds maar beter en beter begint te worden! Heerlijke grote, volle, mooi uitgewerkte en heldere boeketten. Overigens heeft de buurt meer genoten dan ooit en is er niks geks gebeurd buiten dat wij af en toe mensen moesten wijzen op hun mindere gedrag maar dat heeft niet tot problemen geleid.

Wij van Kruittuig willen in ieder geval iedereen een gelukkig, mooi, geweldig, grandioos en liefdevol nieuw jaar wensen!

Ook ik wil iedereen een heel goed en gezond 2012 toewensen! :)

Afgelopen jaarwisseling was gekkenhuis! Voor mij absoluut de beste jaarwisseling ooit! Ik heb nog nooit zo veel vuurwerk gezien. We hadden met alle freaks bij elkaar een schitterende diversiteit aan producten van vele merken. We hadden diverse kleine projecten gemaakt maar ook bijzonder veel cakes per twee, vier, vijf, acht, zestien etc. tegelijk geschoten! De hele buurt liep uit! Zelfs mensen die hun flat uit gingen om te kijken waar al dat moois nou precies vandaan kwam.
Als je complimenten krijgt van de buren, warme quiche krijgt aangeboden door wildvreemden en applaus na applaus hoort, nou dan weet je dat je het goed gedaan hebt hoor :cool:

Kruittuig moet nog overleggen wat we met ons beeldmateriaal gaan doen. We weten nog niet goed hoeveel er beschikbaar is en hoe we dat gaan publiceren. Maar voor nu alvast twee voorproefjes om jullie lekker te maken! :tongue2:

ou31a1.jpg

De collectie van vier liefhebbers bij elkaar! Hier ontbreken onder meer alle projecten. Ook is deze foto 's avonds de 31ste genomen, waardoor de overdag gestookte dingen al op zijn. Ik denk dat hier ongeveer 80% op de foto staat.

23vxezt.jpg

1 januari. Daar sta je dan met je bezem! :p Hoe ruim je deze t****zooi op?!

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit ziet er in ieder geval veelbelovend uit! Kan niet wachten op de filmpjes. Prachtige collectie en top het ook 'gewoon' opgeruimd wordt.

Jullie ook allemaal de beste wensen.
Topic ziet er veel belovend uit, ben dan ook zeer benieuwd naar eventuele anders foto's en natuurlijk de films.

Hier een kort maar dan ook echt HEERLIJK geluidsfragment van een zeer bijzondere en unieke pijl.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Meer kan ik er niet over kwijt jongens, maar het geluid zoals je hem hier hoort, mits je goed geluid hebt was in het echt ook zo!

Enjoy:rolleyes:

Hier een kort maar dan ook echt HEERLIJK geluidsfragment van een zeer bijzondere en unieke pijl.

movie

Meer kan ik er niet over kwijt jongens, maar het geluid zoals je hem hier hoort, mits je goed geluid hebt was in het echt ook zo!

Klein gokje.
Is dit toevallig een Ghost rocket van Blackboxx?:p

Had ik toch nog wat langer moeten blijven. Het is dat m'n maat weg moest want deze wilde ik eigenlijk niet missen!..

Ik vind het geweldig dat jullie met z'n 5en een passie voor vuurwerk hebben en dat samen kunnen vieren met oud&nieuw. Dat is hier niet het geval, ben de enige in de familie die er zo zot van is dat ik er geld voor wil uitgeven en de rest staat er van te genieten. Maarja ik mag niet klagen :)

movie

Babypijl knal van chinared, die ze als sample hebben gekregen?

maakt niet uit! Heerlijk ge-aait en primaa geluid.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
Maar heren ik ben erg benieuwd na jullie filmpjes!
En wat een monster colectie zeg!!
Niet normaal meer!
zal vast een dag zijn geweest waar je nog een week van moest bij komen!
Net als Wim... of niet dan Sunseeker:wink: (was een geintje)

Tijd voor een kleine update:) Nadat ik net met mn maatje terug was uit Duitsland moest ik het Duitse vuurwerk tijdelijk even bij mij in de garage neerzetten. M'n nichtje, die geadopteerd is uit China kwam ook gelijk eventjes kijken, zij logeerde namelijk bij ons. Heb der wat dingen uitgelegd over vuurwerk en natuurlijk dat het meeste vuurwerk uit het land komt waar zij ook vandaan komt. Ze vond het heel leuk en bijzonder wat ik allemaal tegen der kon vertellen over vuurwerk. 30 december heb ik zelfs nog cake's met haar doorgelont. Eigenwijs dat ze is, maar het ging der goed af voor een meisje van 6!:p Zit hem in het bloed hea...

28 december ben ik nog even langs mijn oude stage geweest, ik had mijn oude stagebegeleider wat oranje veiligheidshelmpjes laten bestellen. Deze heb ik later bestickert met aan de zijkanten de tekst 'kruittuig' en voorop het explosielogo. Deze helmen lagen ook in de garage en mn nichtje zat er al mee op! Dus daar moest een foto van gemaakt worden:

Back
Bovenaan