killerdome
VWC lid
Man man man, wat was het weer een sfeervolle geweldige en alweer betere oud en nieuw dan vorig jaar. Ik en de rest van de Kruittuig groep hebben ons heerlijk weten te vermaken op de dag der dagen! Overdag hebben wij veel gestookt op 2 verschillende locaties en 's avonds hebben wij heerlijk met 5 leden van het forum in 1 straat oud en nieuw weten te vieren, het was aan en af lopen met de cake's, vuurpijlen, fonteinen en mooie projecten. We hebben veelal cake's per 2 stuks en meer geschoten. Dit jaar heb ik een grotere variatie gezien dan ooit op 1 oud en nieuw en ik moet zeggen dat het Nederlandse vuurwerk steeds maar beter en beter begint te worden! Heerlijke grote, volle, mooi uitgewerkte en heldere boeketten. Overigens heeft de buurt meer genoten dan ooit en is er niks geks gebeurd buiten dat wij af en toe mensen moesten wijzen op hun mindere gedrag maar dat heeft niet tot problemen geleid.
Wij van Kruittuig willen in ieder geval iedereen een gelukkig, mooi, geweldig, grandioos en liefdevol nieuw jaar wensen!

Wij van Kruittuig willen in ieder geval iedereen een gelukkig, mooi, geweldig, grandioos en liefdevol nieuw jaar wensen!