Oud & Nieuw filmpjes over de jaren!

aasamember

VWC lid
Ter context ik steek al circa 25 jaar vuurwerk af (sinds klein kind) en ik laat me nooit stoppen. De passie word niet minder, desnoods stook ik 12uur lang non stop cat1. Ik stookte vroeger altijd al van 10 tot 2 :angel:

Omdat we al 2 jaar op basis van leugens geen Cat 2 mogen afsteken zijn de filmpjes het delen niet waard. Moet zeggen het laatste oud en nieuw was zoals alle andere oud & nieuws. Overal cakes/shells klonk lekker als oorlog zoals altijd. Maar het is een mokerslag op de motivatie die leugens en daarom heb ik mijn compilaties filmpies weer beschikbaar gemaakt voor wie dat leuk vind :bonk:

2018 - 2019

2017 - 2018

2016 - 2017

2015 - 2016

Als dit gewaardeed word kan ik nog een paar jaar delen van slechtere filmpies..
Ben een echte freak en ik raid alle winkels opzoek naar Cat1 ik laat me niet stoppen. :handsup:

Hierbij wat filmpjes misschien kan ik nog wat leuke losse filmpjes delen van dingen die niet in compilaties staan.
Ik was altijd van het unieke vuurwerk kopen dat andere nog niet hadden gekocht

2014 - 2015

2013 - 2014

2012 - 2013

Hierbij wat random filmpjes publiek gemaakt de kwaliteit was toendertijd wat minder.. maar ruik die sfeer.
Ben een echte freak enjoy :p Denk dat het duidelijk is dat de sfeer altijd top is en iedereen van vuurwerk houd

Alvast een fijne kerstdagen :p misschien deel ik nog meer

Heb nog wat legit straatfilmpjes over misschien later dit jaar nog :c

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan