Oud&Nieuw 2009 van 3307

Mooie filmpjes 3307. Harpoon blokje is aardig gelukt zie ik :)
En ik sta perplex van die 13 shots potjes van SR, echt grote volle uitwerkingen.
Alleen jammer dat je pijlenshow helemaal mis liep, had me er echt op verheugd, gezien de hoeveel pijlen die je ervoor had gekocht :sad:

mooie finale had ik niet verwacht .
kennelijk heb je nog meer voor ons in petto .
ik wacht in spaning af

Mooie filmpjes 3307. Harpoon blokje is aardig gelukt zie ik :)
En ik sta perplex van die 13 shots potjes van SR, echt grote volle uitwerkingen.
Alleen jammer dat je pijlenshow helemaal mis liep, had me er echt op verheugd, gezien de hoeveel pijlen die je ervoor had gekocht :sad:

Heb nog zo`n 100 pijlen over. Volgend jaar nieuwe kans. Maar dan ga ik ze gewoon gebruiken als finale onderdeel van me gewone show. Dus zeg maar alles in 10seconden de lucht in. :p

3307 kun je bij alle filmpjes ff goed bij zetten wat het zijn enzo zou echt geweldig zijn. Kan me nog herrinderen dat je een geweldige film had met geweldig veel blokken maar door negatief commentaar haalde je hem eraf baalde er goed van dit keer doe je dit hopelijk niet en bij deze super bezig kerel ik geniet van je filmpjes.

hmm jammer van je pijlen zeg....wat ging er mis als ik vragen mag?

Gelijk bij de eerste rij bleef de helft met de stok aan het rekje steken. Ik had telkens een rij met pijlen doorgelont en dan elk rij apart elektronisch ontsteken. Nadat het direct bij de eerste rij pijlen mis ging heb ik alles afgeblazen.

Ik had gewoon houten laten gebruikt, daar gaten in geboord en dan in elk gat een pijl gestoken. Ik dacht, makkelijk en goedkoop... Achja, weer iets geleerd.

Overigens was het om 0:00uur toch opeens hartstikke mistig, dus achteraf ben ik eigenlijk wel blij. Heb spijt dat ik daarna wel ff alle 65grams en 75grams pijlen los heb afgestoken, want ik zag er eigenlijk weinig meer van.

Laatst bewerkt:
He 3307 ik heb die shells gezien zo rond 11 uur op een afstand, er werd ook nog een hartjes bom geschoten en Bowtie voor die Crowns kan dat kloppen?
Paar minuten later werd er terug geantwoord met een 6'' Igual Violet Comets niet gezien?:p

Haha ja dat was ik ja. Er zat ook nog een groene ster bij.
Maar die 6inch van jou kan ik mij niet meer herinneren. :p

Haha ja dat was ik ja. Er zat ook nog een groene ster bij.
Maar die 6inch van jou kan ik mij niet meer herinneren. :p

Ja je moet inderdaad net de juiste kant op kijken.

Viel me overgens wel op dat jij de enigste daarboven was met shells, dat is ongewoon in die wijk want normaliter schieten ze daar een aardig arsenaal aan shells weg op oudejaars avond.

Overgens zag jij zeker de bui al aankomen met mist ofniet? Dat jij alles gauw vantevoren wegschoot, toen die Igual afging toen rond 11 uur toen hing er al een aardige mist, en om 12 uur was het gewoonweg hopenloos, je zag helemaal niet meer als alleen maar flitsen:sad:

2 jaar terug toen ik er was, was het daar ook maar erg rustig. Sporadisch zag ik beide jaren hier en daar een shell de lucht in gaan, maar ik was zo`n beetje de enige daar die de hele dag bezig was. Heb zelfs vuurwerk zitten uitdelen haha.

Kleine update

w027g8.jpg

Kleine heksenkring deel 2: Klik

8wbmfq.jpg

Bonbridge - Spanish Chainthunder: Klik

fyfokx.jpg

Bonbridge - ChinaThunder 100sh & Thunderbombs 400sh: Klik

Back
Bovenaan