Oud en Nieuw van 3307 [2009/2010]

3307

VWC lid
Dit jaar eindelijk met een HD camcorder de jaarwisseling kunnen filmen. Het duurde even omdat ik nog een firewire kaart moest aanschaffen, maar komende dagen komt dus alles online. Hier alvast een voorproefje.

Doorlont Project: 'Mascleta'
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

3 x 3inch Salute`s om 10:00uur om de buurt wakker te maken. Hij was ook goed wakker na het ontsteken van de derde shell.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een 100.000 klapper van de buurjongen.
+ YouTube Video

Nieuwjaarsshow. Helaas had ik dit jaar weer problemen met 2 ontstekers waardoor het niet vlekkeloos verliep.
+ YouTube Video

Ik had nog wat pijlen over van mijn mislukte pijlenrek vorig jaar. Dit jaar was er een nieuwe kans en had het idee van Pieter overgenomen qua rek. Nou, het werkte perfect. Helaas kon ik maar 50 van de 100 pijlen erin verwerken omdat nog maar 3 meter rood 'snellont' had.
+ YouTube Video

2,5inch 36shots blokje van De Kruiterij, Green Peony with Silver Mine
+ YouTube Video

Achtung van Triplex
+ YouTube Video

Een candle rekje met 2 x 1,5inch en 1 x 1,2inch. Beide van Jorge
+ YouTube Video

Sfeer beelden van 0:00uur.
+ YouTube Video

Ik vond dit toch wel een van het mooiste die avond. Niet omdat het werkelijk zo spectaculair was, maar omdat het er toch verdomd goed uit zag voor dat bedrag.
+ YouTube Video

De traca van PyroStar. Ik vond `m best leuk, maar ik miste toch echt wel een harde eindknal.
+ YouTube Video

It bommetje. Was leuk, maar voor die 7,50euro koop ik liever salute's
+ YouTube Video

Een 500grams fontijn van Bugano. Deze word ook door Zink verkocht. Ik vond `m mooi, maar helaas van korte duur.
+ YouTube Video

Cobra 3. Leuk spul, maar de uitdrukking op zijn gezicht vond ik nog leuker haha.
+ YouTube Video

Galactico van PyroStar. Ik was erg te spreken over deze visgraat. Al bleek wel dat ik `m beter had kunnen ophangen.
+ YouTube Video

Pijlenpakket van BlueMoon, te koop bij SalonRoger. Ik meen rond de 10euro per stuk, a 9 pijlen. Niet spectaculair, maar wel leuk voor erbij.
+ YouTube Video

Acid Frog 19shots. Één van de nieuwe cake`s uit de Herlat collectie. Ik vond `m wel aardig.
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Heb zelf ook een 'mascleta' gemaakt maar deze is kwa tijdsduur toch wel wat beter:P die van mij duurt misschien 15 seconden:P

Goede kwaliteit, wacht op meer:)

Zeker goede kwaliteit
ook dit topic hou ik in de gaten
dit jaar zijn der echt veel mensen met goede kwaliteit

Je laatste 2 filmpjes doen het niet bij mij. Pijlenrek en De Nieuwjaarsshow

Edit : Bij mij werken ze nu ook ;)

Laatst bewerkt:
Mooie movies! Maar op het einde van je show zie ik dat je shells knalt vlak bij een flat, op nog geen 20 meter afstand gok ik?

Hoe dan ook, knappe stukjes vuurwerk!

Ik heb weer nieuwe filmpjes toegevoegd.

vind de filmpjes erg goed, de sfeer spat er vanaf:)
Misschien dat het al ergens op het forum staat maar toch vraag ik het. Welke camcorder heb je?
Vind de kwaliteit namelijk erg goed en ook het geluid is top.

Dankje.

@Genius, ik gebruik een Canon HV40 zonder extra`s. Ik was ook verbaasd over het geluid, dat viel mij niet tegen.

edit: weer nieuwe filmpjes toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Topfilms om naar te kijken. Leuk vuurwerk en goede beelden.
Pijlen project vond ik nog het leukste van allemaal om te zien.
Aardig wat publiek daar op de been trouwens

Ja ik vond die pijlen project ook leuk om te ervaren. Geeft toch veel meer 'sfeer' dan een cake of blok en was blij dat het dit keer dus wel allemaal goed verliep. Vorig liep het uit op een kleine fiasco omdat heel wat pijlen bleven steken en op de grond ontplofte. Ze hadden het daar dit jaar nog steeds over en mijn ma stond dit keer vol angst schuilend achter een auto toe te kijken haha.

Maar goed. Het is te zien wat mijn budget is voor aankomend jaar, want ik zou dit projectje graag over willen doen nu ik de juiste oplossing heb gevonden voor een rekje, en dan een stuk of 200 pijlen of zo de lucht in laten gaan. Misschien eventueel een paar uitgedachte beelden erin verwerken, zoals ik vorig jaar in eerste instantie van plan was. Maar goed, het is pas Januari momenteel.

Hey 3307,

Dat ziet er weer goed uit. Mooi gefilmd. Zie je wel weer op een showtje. grt silver palm

Laatst bewerkt:
Top filmpjes moet ik zeggen, vooral omdat de kwaliteit zo goed is van de filmpjes.

Veel mensen bij jullie op de been in de straat, dat is wel heel gezellig. Hier in de straat was ik gewoon de enigste!!!

Geweldige filmpjes mijn persoonlijke favoriet is toch wel echt dat 2.5 inch kruiterij blok verdomme wat een beest geweldig.

Back
Bovenaan