Oud en nieuw Patz0r

Patz0r

VWC lid
Dag mensen iedereen nog de beste wensen, had helaas op oud en nieuw wat probleempjes met me camera, heel erg lastig en heb daarom veel spektakel gemist op de opname...

Jorge JW 337 bij Jantjabo (ging erg laag soms :o)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

150Shots no-name cake in stad

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Haha diit moest een JW 337 zijn zoals gezegd op de overdoos, je begrijpt me verbazing :)

+ YouTube Video

Nog een 150 shots noname bak (topper)

+ YouTube Video

2 keer 100K bij Jantjabo 4 uur snachts

+ YouTube Video

Jorge BS-120 in stad

+ YouTube Video

Me hindoe 4000 met leuke finale xD

+ YouTube Video

Wat staat er niet op: SKB colourful world, 2 100 shots no name blokjes cobra,s salutes squalo,s alle goede klappen komen later via professioneel geeditte video :) van andere camera positie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo ziet er goed uit!, Wel balen van die waaier, alleen maar fish :sad:

Haha ja ik had zelf niet in de doos gekeken, dus laat dit meteen een les zijn, altijd even dubbelchecken, voorkomt teleurstelling :)

Was zo klein en ielig het leek wel een legaal bedje... :bonk:

Heel erg jammer dat de skb coulorfull world er niet op staat is echt zo'n mega vet blok:shocked: maar die andere blokken zijn echt top hoor vooral die no name's:D

Mooie filmpjes!
Ik vind eerlijk gezegd de 337 te soft.
En balen van je andere 337 blok!

Wel een leuke afsteekplek (maar toch eigenlijk ook wel wat gevaarlijke)trouwens , allemaal mensen die voorbij lopen en auto's die voorbij rijden.. had je veel bekijks?

Ach autos enzo... boeien 12 uur is 12 uur dan heb je pech ;) en als het echt gevaarlijk geweest was, politie zit aan de overkant 20 meter er vanaf dus ;) hadden we het wel gehoord hehe....
En je wilt niet weten wat we daar allemaal hebben geknald zonder problemen en last ;)
Haha

Al het vuurwerk word op de weg afgestoken.

Voetgangers lopen allemaal via de brede straat langs sommige mensen blijven hangen en kijken.

Ja de neppe 337 was erg minder , de andere 337 vond ik ook tegenvallen eerlijk gezegd, alleen de burstknallen waren echt goed hard.

ja de skb colourful world, beestenblok erg mooi, maar heb zelf ook alles gemist, omdat die K camera niet scherp wilde stellen, pas bij de laatste 15 shoten ofzo dus ook erg teleurstellend weer...

Back
Bovenaan