Oud en Nieuw films van Jeko!

Jeko

VWC lid
Hierbij een overzicht van mijn filmpjes, gesorteerd op jaar.
Op mijn youtube kanaal vind je ook een goed overzicht van alles filmpjes per jaar: http://www.youtube.com/user/Jekovuurwerk
Om te beginnen een klassieker en voor de meeste al een bekend filmpje :rolleyes:

2008/2009

2009/2010

Laatst bewerkt:
Bedankt Jeko, weer een hoop beeldmateriaal.
Ga het morgen allemaal op mijn gemak bekijken om helemaal in de stemming te komen:D
Eerste filmpje is natuurlijk best wel funny en zielig:p

Inderdaad, eerst een waarschuwing, dan au dan hoor je veel gelach, heerlijk! Keek jouw filmpjes al verschillende keren op Youtube, en de eerste is me nog altijd bij gebleven. Desalniettemin is de rest natuurlijk ook top!

Lekker hoor, weer een halfuurtje dichterbij de dag dankzij jouw films! De compilatie was weer geweldig en dat jongetje natuurlijk ook. Vooral dat hij blijft huilen haha!

Een aantal nieuwe filmpjes van het afgelopen jaar :cool: Helaas heb ik heel weinig gefilmd en achteraf bleek mijn telefoon het niet zo goed te doen. Het geluid is erg slecht bij de meeste filmpjes.

2011/2012

Laatst bewerkt:
In vergelijking met voorgaande jaren heb ik weinig gefilmd afgelopen jaar. Toch heb ik een aantal filmpjes die ik met jullie wil delen. Ik post ze in chronologische volgorde :)

2012/2013

Mooie filmpjes.
Kan me je site van vroeger herinneren. Altijd vol bewondering bekeken.
Ook met andere vroegere sites, toch wel een aparte periode.

Back
Bovenaan