Oud en nieuw compilaties.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Heb je een mooie oud en nieuw compilatie gemaakt? Of heb je een mooie compilatie gevonden op YouTube? Post deze dan hier!

Let op, films met misbruik van vuurwerk worden niet geaccepteerd!!

Van de compilaties die ik gemaakt heb, is dit de mooiste. Zowel qua edits als qua vuurwerk en sfeerbeelden. 1 uur lang knallen!

Ik moet toch elk jaar keer hun filmpjes bekijken, alles wat god verboden heeft steken ze af. Maar wat is het toch lekker...

Leeftijd beperking op de video's

Wie kent Pietersvuurwerk.nl nog?

Jazeker! Dit was voor mij persoonlijk de gouden tijd van onze hobby. Onbezorgd overdag stoken. Met een tas gevuld met klein spul de hele dag rondstruinen. 10.00 projectjes maken. Maar ook de tripreports van AVP/PyroTV, PyroFM :)

Vond zelf een kleine twee jaar terug onderstaande compilatie op een vergeten cd-rom. Ook al is de videokwaliteit niet briljant zijn het voor mij echte nostalgische beelden.

Hierbij ook nog mijn compilatie van afgelopen jaarwisseling.

Morgen begint het seizoen weer, dus een lekkere trailer om in de stemming te komen

Een heerlijk jaar qua boxen :)

Ik maak zelf nooit compilaties, daarvoor film ik ook niet genoeg. Maar compilaties kijken doe ik wel graag. Vaste prik is deze van Freak Fireworks. Heerlijke sfeer, echt een aanrader:

Afgelopen jaarwisseling gefilmd door mijn vrouw. Ik was te druk met stoken. Had niet heel veel maar was wel de enige, de hele buurt genoot mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan