oud en nieuw 2011-2012

Ja! helaas moeten we nu weer een jaar wachten.
Naja hebben we weer een jaar de tijd om nieuwe ideeen te creeren voor volgend jaar!

Mooi gedaan hoor! Ziet er heel goed uit.
ook silver salutes batch 2011 zie ik.

Ik heb eerlijk gezegt geen idee, heb daar niet echt opgelet eigenlijk.

Zo kartonnetje blijft altijd leuk, door lonten en knallen maar. Had alleen verwacht dat de fluitblokken iets eerder klaar zou zijn. dat waren 200 schots van China red alles doorgelont en vast gemaakt aan een plankje! het waren er maar 15:devil:

Woooow zeer goed gedaan deze show Thunder!! We vinden de Secret Salute van Rubro VW toch wat harder (tip voor dit jaar) dan de silver salutes van Wollf

Klinkt lekker hoor! Na al dat tillen en controleren en noem maar op heb je een mooie show voor de buurt neergezet! Bravo!

Klinkt lekker hoor! Na al dat tillen en controleren en noem maar op heb je een mooie show voor de buurt neergezet! Bravo!

Nou! hard werken maar wel leuk en onwijs gezellig!

De buurt is nog steeds in rep en roer haha. Ik verwacht nog vele filmpies van anderen die er bij waren en een telefoon op zak hadden haha.

Dit is gewoon genieten van een heerlijke show welke je hebt neergezet.
Zo hoort O&N te zijn!
Bedankt voor het delen.
En wat een energie krijg je van het organiseren/ plannen/ en stoken van dit soort showtjes.
Veilig, alles onder controle, je weet waar je mee bezig bent, helemaal super!
En dan kan je ook nog goed video bewerken, mijn complimenten...

Schitterend showtje hoor!!! Maar een paar vraagjes..

Heb jij de straat afgehuurd ofzo?:P Zijn er geen anderen die om 0.00 wat willen afsteken? (neem aan dat dit 0.00was) Of geniet iedereen eerst van jouw show en gaan ze dan zelf aan de gang? Of is dit van jullie hele buurt samen? In ieder geval super vet!!

Maar ben je niet bang dat er misschien een pot om valt ofzo (of had je ze wel vastgezet, kon het niet echt zien..)

Maar iig echt super vet, jammer dat ik niet daar woon:P)

Back
Bovenaan