Oss 19-08-09

Pyro-rola

VWC lid
Plaats : Oss
Provincie : Noord-Brabant
Wie : Waarschijnlijk Katan Vuurwerk
Kaliber: Sommige jaren professioneel en consumenten maar afgelopen jaar als ik het me goed kan herinneren alleen consumenten vuurwerk.
Locatie : Sportterrein van het Titus Brandsma Lyceum, het beste kun je staan aan de Oostwal. Zie bijgeplaatste afbeelding.
Tijd : 22.30 uur

Vuurwerkshow ter gelegenheid van de Osse kermis.

schietterrein.png

Filmen en fotograferen gaat hier overigens niet heel makkelijk vanwege de bomen en hekken die om het schietterrein staan:wink:. Daarnaast is het alleen de moeite waard als je in de buurt woont, verwacht er niet te veel van.

:bye:

net als vorig jaar gewoon aanwezig , toen met 'n beetje moeite toch foto's kunnen maken .

edit : niet aanwezig , oosterhout lijkt me intressanter op dezelfde avond .

Laatst bewerkt:
Michael16tsx en ik zijn vanavond samen aanwezig. Wij gaan dit helaas niet filmen omdat er niet echt een geschikte lokatie is om het spektakel mooi op film te zetten.

Verder is deze show goed genoeg om er een kijkje te komen nemen. Het is natuurlijk altijd leuk als er een showtje in de buurt is :rolleyes:

Groetjes Mark

nou jongens, voor een showtje van nederlandse kwaliteit hebben we in oss niet mogen klagen. vond de knallen aardig luid en veel mooie en verschillende effecten gezien!

volgend jaar ga ik zeker weer kijken, maar nu eerst op naar den bosch 30-8

OSS GAAT LOS
Last evening "Oss Gaat Los" 19-08-2009
The firework on the last evening of the funfair in Oss
video/clip: Malu***iger

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

was inderdaad een mooie show, met veel afwisseling, en verschillende effecten. een van de betere die ik heb mee gemaakt hier

Ik ben ook even wezen kijken... Na vorig jaar wel benieuwd geraakt. Maar sodeju wat een super mooi stukje vuurwerk. Er zat een hele mooie lijn in en wat mij opviel waren sommige mooie combinaties. Volgens mij de blue blits van profi met blauwe en gouden kaarsen daarboven,hoogtepunt van de Show. DIT WAS EEN VAN DE BESTE DANWEL DE BESTE SHOW VAN DE LAATSTE JAREN !

Back
Bovenaan