[Osnabrück] ToschPyro 5-11-2016

[Osnabrück] ToschPyro 5-11-2016

Datum: 5 november 2016
Land: Duitsland
Plaats: Osnabrück
Tijd: 18:00 uur
Wie: ToschPyro
Wat: Demo met afsluitend professioneel vuurwerk
Waarom: product demonstratie.
Facebook evenement: KLIK

Show_2016.jpg

Film van de finale vorig jaar:

Laatst bewerkt:
Was hier in 2014, en dat was super :D
Hoor nu negatieve dingen over 2015, die heb ik gemist....

Dus dan moet 2016 maar weer een succes worden ;) Wie kan ik daar tegenkomen?

@ koala,

Mij en Ghoost!

nog nooit geweest. maar als ik mensen over vorig jaar hoor... dan hoop ik dat het word als 2014. maarja, we zien het vanzelf.

iemand die meer weet over dit evenement? wij zijn er beiden nog nooit geweest en vind er nog niet zo veel over. wie er schieten bijvoorbeeld (timetable) en wat ik mij er precies bij voor moet stellen. het is iig een avond vuurwerk en dat is altijd goed.

op freak vind ik ook niet want is nog steeds uit de lucht?! kan er sinds vrijdag wel inloggen maar alleen de home pagina werkt, forum is er uit.

@ koala,

Mij en Ghoost!

nog nooit geweest. maar als ik mensen over vorig jaar hoor... dan hoop ik dat het word als 2014. maarja, we zien het vanzelf.

iemand die meer weet over dit evenement? wij zijn er beiden nog nooit geweest en vind er nog niet zo veel over. wie er schieten bijvoorbeeld (timetable) en wat ik mij er precies bij voor moet stellen. het is iig een avond vuurwerk en dat is altijd goed.

op freak vind ik ook niet want is nog steeds uit de lucht?! kan er sinds vrijdag wel inloggen maar alleen de home pagina werkt, forum is er uit.

Het begint met een demo van ongeveer 100 producten. Daarna schieten ze een finale met prof vuurwerk. Al met al duurt het bijna 2 uur. In 2014 was het een jubileum editie waardoor er 2 finale shows waren. Dat zal dit keer niet zo zijn. Er word geschoten door Tosch zelf. Als ik me niet vergis zijn zij ook een schietbedrijf.
Hou er rekening mee dat tassen dit jaar niet toegestaan zijn (eten drinken meenemen mag dus niet). De toegang kost 5 euro. Verder is het eten dat ze verkopen best lekker.

Daarbij wil ik toevoegen dat ze nog geen schietlijst hebben, omdat de lijst afhankelijk is van wat ze aankomende zaterdag allemaal binnen hebben gekregen.

Hoop dat ze veel van de nieuwe producten gaan schieten, zitten mooie (soms nederlandse) boxen bij :)

Tot daar Mark en Ghoost :D

normaal ben ik hier ook bij maar twijfel vorig jaar had meer verwacht was dit keer slecht als ik ga misschien samen met kwintos

PS kan toch niet verjaardag

Laatst bewerkt:
Vorig jaar wel gezellig gehad, veel bekenden met bier en goed eten.
Kan er helaas niet bijzijn dit jaar.

Dit jaar voor het eerst niet aanwezig, voor iedereen die gaat, veel plezier gewenst en kom maar terug met mooie beelden!

Dit jaar voor het eerst niet aanwezig, voor iedereen die gaat, veel plezier gewenst en kom maar terug met mooie beelden!

Komt helemaal goed kerel. Heb mijn cam bij me. Dit keer mijn oudere HF-S100 met DM-100 Mic. Alleen zal ik de finale met deze cam schieten. De mooiste producten ga ik met mijn Lumia 930 filmen als test. Produkt demo is nogal lang bij hun om in zijn geheel te filmen en de meeste produkten heeft iedereen toch al een keer gezien. Miss dat ze wat nieuw spul van gaoo en klasek gaan schieten.

leuke avond gehad!
vorig jaar voor het eerst geweest, en daarom vandaag weer gegaan.
leuke en minder leuke producten gezien.
helaas de 1e pak hem beet 20 producten van de lijst niet meegemaakt omdat we er nog niet waren.
wat mij bij is gebleven is toch wel de memories van gaoo.
heerlijke rag salutes op het eind.
sws is de gaoo lijn goed.
eindshow was ook vet, en die staat nu in de upload.
straks meer;)

Back
Bovenaan