• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Smoke banger *NIEUW 2015*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hadden van mij trouwens de lont wel wat groter mogen maken.
En dat papier eraf kunnen halen, brengt alleen maar onveiligheden met zich mee.

Jammer dat die producten met gekleurde rook nu komen.
Hebben we in Nederland niks aan dat we pas om 18.00u in de avond mogen stoken����

En... CE-gekeurd (Flashbanger F2 / 'Knalvuurwerk met flits'), zie ik :P. Er mag namelijk effect voor de knal zitten volgens de CE, dat kan dus fluit, vuur of rook zijn.
Vanaf 2017 dus nog te koop in België en volgensmij knalt het als een goede strijker, dus helemaal top!

Je moet er de 18uur regel wel voor breken om ze tot hun recht te laten komen maar dan heb je ook wat, daarom word dit iets voor herhaling vatbaar.ik hier echt plezier mee gehad vraag me af waar ze nog meer mee gaan komen.

Je moet er de 18uur regel wel voor breken om ze tot hun recht te laten komen maar dan heb je ook wat, daarom word dit iets voor herhaling vatbaar.ik hier echt plezier mee gehad vraag me af waar ze nog meer mee gaan komen.

Knalt het ook een beetje? Nu de Thunder smokes van Royal eruit zijn, is dit misschien een leuke vervanger.

Knalt het ook een beetje? Nu de Thunder smokes van Royal eruit zijn, is dit misschien een leuke vervanger.

Het zijn grappige dingetjes om een keer gehad te hebben, maar meer ook niet. Het is geen hot item om het zo te zeggen. De knal is een beetje zoals een pirat, dus niet te vergelijking met de Thunder Smokes van Royal.

Het zijn grappige dingetjes om een keer gehad te hebben, maar meer ook niet. Het is geen hot item om het zo te zeggen. De knal is een beetje zoals een pirat, dus niet te vergelijking met de Thunder Smokes van Royal.

Dit jaar ook een pakje weg gestookt en idd knal is niet heel denderend

Het is voor mij een soort van tussendoor dingetje het zijn inderdaad geen poolse klappen maar ik vind ze echt wel leuk om erbij te hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan