• BELANGRIJK!

Het in bezit hebben en afsteken van buitenlands vuurwerk is verboden in Nederland en is dus op eigen risico!

Vuurwerkcrew.nl heeft besloten om g��n zwaar knalvuurwerk (zoals de Cobra 6) op het forum te plaatsen.
    Buitenlands knalvuurwerk met een totale inhoud tot 2 gram bus- of flashkruit mag besproken worden.

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
    Uiteindelijk levert het veel negativiteit op voor het imago van vuurwerk, de media staat er vol mee!

Is (zwaar) knalvuurwerk gevaarlijk? Nee, bij gebruik volgens de gebruiksaanwijzing niet.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor vernielingen? Nee, vernielingen worden veroorzaakt door idioot gebruik van het vuurwerk.
    Zorgt (zwaar) knalvuurwerk voor overlast? Volgens de maatschappij zeker en de media dikt dit daarom graag aan!

Stook verstandig en zorg dat je geen overlast veroorzaakt met het afsteken van vuurwerk, zo behouden we met elkaar die mooie vuurwerktraditie in Nederland!

[Original Fireworks] Silver Cracker Z43

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben

VWC lid
Artikelnaam: Silver Cracker
Artikelnummer: Z43
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: 10 stuks
Kartoninhoud: 144/10
Effectomschrijving: Een met nitraat vergelijkbare knaller, een echte wolf in schaapskleren
Prijs: €4,00

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijlagen

• m_Z43.png
    m_Z43.png
    70 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Klein maar fijn knallertje dit. Harde knal, en een goede felle flits. Ik vind hem super voor die prijs. :)

Iets doffer dan een corsair strijker, vergelijkbaar met een thumping thunder groene crêpe. Al waren de thumping thunders van dit jaar een stuk zachter dan de silver crackers.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had hier nog een filmpje van liggen, dus ik dacht bij mezelf; laat ik deze eens delen met de wereld :cool:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik en me broer weesten niet wat we mee maakte van zo klein dingetje
maar gewoon een leuk en mooi knaltje om er bij tehebben voor de gein

2 jaar geleden heb ik deze knallertjes voor het laatst gehad en was er toen dik tevreden mee. Leuk om de dag mee door te komen en de knal is absoluut goed te noemen, zeker als je de prijs in ogenschouw neemt. Zijn er in de afgelopen tijd nog meer mensen die hier enthousiast over waren (maw is de kwaliteit van deze knallers gewaardborgd gebleven)? Want de laatste keer dat ik ze hoorde is dus alweer ruim 2 jaar geleden :(.

Ik vind het label echt mooi op 1 of andere manier. Heb dat altijd wel aantrekkelijk gevonden van deze knaller.

En ja, deze knaller is gewoon nostalgisch voor mij. De knal is gewoon goed voor zo'n kleintje, maar niks vergeleken met de knallers van tegenwoordig.

Ik vind het erg leuke dingen. Zeker een goede knal voor die prijs, ook zien ze er erg leuk en goed afgewerk uit. Dit jaar 3 pakken van 36st ;)

Heb nu een aantal pakjes gekocht 10pakjes voor 10 euro laat je namelijk niet liggen :rolleyes:, maar ik heb mijn twijfels over de kwaliteit :bonk: Ze voelen een beetje vochtig aan dit weekend even snel testen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan