[Original Fireworks] B515 Traca 20m

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corné

VWC lid
Artikelnaam: B515 Traca 20m
Artikelnummer: B515
Importeur: Original Fireworks
Aantal per verpakking: Per stuk
Kartoninhoud: 18/1
Effectomschrijving: Spaans traditioneel geweld van 20 meter lang, 40 vlinders en eindknal
Prijs: € 30,00

l_B515-20 (2).jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is wel een heerlijk stuk geweld. Alleen vind ik hem iets te prijzig om te halen, vooral omdat tie snel voorbij is. Maar het lijkt me wel heel gaaf om hem te hebben. Dus zal eens goed gaan nadenken. Want een traca is wel tof.
Lastig.
greetzz

Het gaat niet om hoe snel iets voorbij is gegaan, maar hoe je het ervaart. Door de snelheid ervaar je deze mat als geweldig. Als een traca sloom zou gaan, dan zou niemand er 1 halen. Kan je beter voor centipide gaan.

Ik vind het btw ook een zeer goed uiterlijk hebben. Vooral de blauwe vlinder op het eind is erg opvallend!

Goed dat jullie aan de mensen denken met een minder groot budget, om toch nog een goede traca te halen.

294407_161631503922334_159609254124559_342866_1437372908_s.jpg

Bron: Zena vuurwerk op Facebook.

Edit: deze post heeft niet veel toevoegende waarde, de foto word nogal klein weergegeven. Sorry.

Het gaat niet om hoe snel iets voorbij is gegaan, maar hoe je het ervaart. Door de snelheid ervaar je deze mat als geweldig. Als een traca sloom zou gaan, dan zou niemand er 1 halen. Kan je beter voor centipide gaan.

Ik vind het btw ook een zeer goed uiterlijk hebben. Vooral de blauwe vlinder op het eind is erg opvallend!

Goed dat jullie aan de mensen denken met een minder groot budget, om toch nog een goede traca te halen.

Wat een ongenuanceerde opmerking. Minder snel is niet hetzelfde als sloom. Absoluut niet zelfs.

Neem de 200m versie of de versie van Pyrostar en je ziet duidelijk dat die net een tikkeltje langzamer gaan. Dan heb je nog steeds het goede effect, alleen een fractie langer plezier. Doordat die een fractie slomer gaan, komt de eindbom juist beter tot zijn recht. Ook duidelijk te zien.

Wat een ongenuanceerde opmerking. Minder snel is niet hetzelfde als sloom. Absoluut niet zelfs.

Neem de 200m versie of de versie van Pyrostar en je ziet duidelijk dat die net een tikkeltje langzamer gaan. Dan heb je nog steeds het goede effect, alleen een fractie langer plezier. Doordat die een fractie slomer gaan, komt de eindbom juist beter tot zijn recht. Ook duidelijk te zien.

Ik weet dat minder snel anders is dan sloom. Ik praat in het algemeen over mensen die traca's te snel voorbij vinden gaan. Een traca koop je om de snelheid, in combinatie met harde knallen.

Ik snap jou bericht, maar mijn bericht is daar niet op gedoeld.

Ik weet dat minder snel anders is dan sloom. Ik praat in het algemeen over mensen die traca's te snel voorbij vinden gaan. Een traca koop je om de snelheid, in combinatie met harde knallen.

Ik snap jou bericht, maar mijn bericht is daar niet op gedoeld.

Okee man, bedankt voor de nuance.

:)

Wat hierboven gezegd is bedoel ik ook.
Deze gaat echt retesnel. Voor het geweld is dit natuurlijk echt heerlijk.
Maar zelf heb ik hem liever iets langzamer. In de centipide staat ook op mijn verlanglijstje.
greetzz

Zo dit ding gaat aardig hard ja :) Zijn de knallers van het zelfde formaat als de kleine traca eigenlijk? Of zijn ze net zo "klein" als die van de Mascleta?

Op de foto zien ze er erg klein uit, dus ik verneem dezelfde formaat als die van de Mascleta. Verbeter me als dit niet zo is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan