Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Film staat op Facebook, wat een tempo! Accelereerd sneller dan een Ferrari.
Link please![]()
Het gaat niet om hoe snel iets voorbij is gegaan, maar hoe je het ervaart. Door de snelheid ervaar je deze mat als geweldig. Als een traca sloom zou gaan, dan zou niemand er 1 halen. Kan je beter voor centipide gaan.
Ik vind het btw ook een zeer goed uiterlijk hebben. Vooral de blauwe vlinder op het eind is erg opvallend!
Goed dat jullie aan de mensen denken met een minder groot budget, om toch nog een goede traca te halen.
Wat een ongenuanceerde opmerking. Minder snel is niet hetzelfde als sloom. Absoluut niet zelfs.
Neem de 200m versie of de versie van Pyrostar en je ziet duidelijk dat die net een tikkeltje langzamer gaan. Dan heb je nog steeds het goede effect, alleen een fractie langer plezier. Doordat die een fractie slomer gaan, komt de eindbom juist beter tot zijn recht. Ook duidelijk te zien.
Ik weet dat minder snel anders is dan sloom. Ik praat in het algemeen over mensen die traca's te snel voorbij vinden gaan. Een traca koop je om de snelheid, in combinatie met harde knallen.
Ik snap jou bericht, maar mijn bericht is daar niet op gedoeld.