Opruimen op nieuwjaarsdag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Na het stoken is het natuurlijk ook een moment van terugkijken op een geweldige dag. Op 1 januari begint het altijd met het opruimen van het vuurwerk, voor iedereen nog een laatste kans om te genieten van de laatste kruitdampen, weigeraars en een geweldige rotzooi dat iedereen heeft gemaakt op de laatste dag van het jaar.

Blijf jij op 1 januari zo lang mogelijk op bed liggen en hoop je op een schone straat als je het gordijn open doet of sta jij om 10.00 buiten op straat alles aan te vegen ?

Hoort er ook ieder jaar gewoon weer bij. De rest van de buurt hoeft geen last te hebben van mijn rotzooi, vind het dus altijd wel belangrijk om alles weer zo netjes mogelijk te maken.

Matten heb ik niet en de cakes zijn meestal de volgende ochtend al weg. Kinderen krijgen hier een hamburger/cheeseburger bon voor de mac donalds bij elke volle zak ingeleverd vuurwerk dus dat is ideaal:p

ja kruiwagen erbij, container erbij en scheppen maar.
altijd ook best wel zonde om het echt weg te gooien.

maar goed, gelukkig hebben we de foto's nog

Netjes Jakhal!

Vorig jaar kreeg ik tijdens het opruimen dubbele complimenten. Voor het opruimen en voor het mooie vuurwerk dat we hadden.

Ruim altijd alles netjes op rond een uur of 10.00. Eerst mijn dochter wakker maken, samen ontbijten, day after foto's maken en dan samen opruimen. Is ook een leuk ritueel waarbij we ons prima vermaken en hoort er gewoon bij.

Vind het opruimen heerlijk om te doen; lege straten met al het moois wat de lucht is ingeschoten, beetje fotootjes maken, muziekje erbij… Top!

Zo als elke jaar ruim ik het altijd netjes op dat word er gewoon bij als je rommel maakt..
en vind zelf ook wel leuk om opruimen en krijg meestal ook veel complimenten van de buurt omdat ik altijd als netjes opruimt.

Same here. Op 1 januari ga ik met bezem stoffer en blik en container naar mijn "schietplek" en veeg dan alle resten bij elkaar. Ten eerste omdat ik het niet voor mijn eigen deur afsteek (dit ivm smalle straat) En niet graag andere met mijn zooi last zitten. Uiteraard elk jaar wel gesprekken met mensen die daar omheen wonen, en uiteraard complimentjes in ontvangst nemen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan