Oplawaai

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 242
Artikelnaam: Oplawaai
Bruto Gewicht: 1155,60 gr
Netto Kruitgewicht: 48,15 gr
Aantal schoten:
Effectomschrijving: Ondanks zijn compacte formaat is dit een echte krachtpatser. Mooie staarten naar peony bouquetten in de kleuren rood, groen en blauw.
Tijdsduur: 12sec
Stijghoogte: 10,0-15,0 m.
Richtprijs: €.5,99
Kartoninhoud: 24 st

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Night Blitz en Mystery Mines waren twee érg goede 9-shots cakes van Lesli. Ik hoop dat ze met Oplawaai deze trend voort weten te zetten :) De effecten spreken mij zeer aan.

de effecten zijn misschien heel simpel .
maar als ze goed zijn uitgevoerd kunnen ze heel mooi zijn .

vandaag deze cake in de winkel zien staan. hij is heel erg klein! denk iets van +- 5-6cm breed en dik

Dus goed vastzetten dit ding!

--pyro99:bye:

Op de site van goedvuurwerk.nl staat een ander filmpje. Kan iemand vertellen welk filmpje de juiste is?

Filmpje Goedvuurwerk.nl

Edwin

Op de site van goedvuurwerk.nl staat een ander filmpje. Kan iemand vertellen welk filmpje de juiste is?

Filmpje Goedvuurwerk.nl
*filmpje*

Edwin

dit filmpje klopt (in de effectomschrijving staat niks over crackling wat het andere filmpje wel heeft),

let er wel op dat er op dit filmpje van jou 2 geschoten worden en niet 1 :)

Foto van de oplawaai!

jb68fs.jpg

(foto niet gebruiken zonder toestemming!)

Ik kan vertellen deze voor dit jaar uit de handel gehaald is. online niet meer te bestellen is.
iedereen die gekocht heeft in voorverkoop krijgt hier een vervanger voor zo ik begreep gaat het de next mistry mines worden.

Ik kan vertellen deze voor dit jaar uit de handel gehaald is. online niet meer te bestellen is.
iedereen die gekocht heeft in voorverkoop krijgt hier een vervanger voor zo ik begreep gaat het de next mistry mines worden.

zonde dat hij er uit is gehaald, ik vond hem ook gevaarlijk klein, toen ik de dummie zag!
maar de next mistery mines ben ik ook blij mee:D want dat is een top cake!

maar vind het wel raar dat ze ineens verschillende producten uit de handel halen 1 week voor de verkoopdagen:bonk:

zonde dat hij er uit is gehaald, ik vond hem ook gevaarlijk klein, toen ik de dummie zag!
maar de next mistery mines ben ik ook blij mee:D want dat is een top cake!

maar vind het wel raar dat ze ineens verschillende producten uit de handel halen 1 week voor de verkoopdagen:bonk:

Komt waarschijnlijk door testen hier door tno of andere instanties hier.
Want ze waren al uitgeleverd namelijk. Ze worden nu allemaal terug gehaald door lesli.
Er is te minste wel een duurder vervangerd product voor de gene die hem besteld hebben.

als het maar geen duurder pruts product is. Heb speciaal deze en de next mysterie mines en de combi paket besteld. En hoop dat alleen deze niet leverbaar is dan. Want anders heeft de welkoop hier. Een hoop stampij. Want dan ben ik niet vrolijk. :)

als het maar geen duurder pruts product is. Heb speciaal deze en de next mysterie mines en de combi paket besteld. En hoop dat alleen deze niet leverbaar is dan. Want anders heeft de welkoop hier. Een hoop stampij. Want dan ben ik niet vrolijk. :)

Ik kan je gerust stellen alleen oplawaai is terug geroepen. In jou geval zal je nu 2 next mysterie mines en je combi korting krijgen.
Gewoon voor de prijs die je zelf besteld hebt.
prik mij er niet op vast als ze een ander product als vervaning geven ik heb deze info afgelopen dag gekregen. Komende week weet ik het precies want dan gaan we de bestellingen voor de klanten klaarzetten op verkoop punt waar ik zit.

vandaag naar de bb geweest en toen ze de oplawaai op me lijstje zagen staan wouden ze me het geld terug geven van die cake (5,99 euro) , toen zij ik dat ik op het "forum" had gelezen dat ik de next misterie mines (10,95 euro ) er voor zou krijgen. ze deden er best moeilijk over (ookal wisten hun goed dat ze die moesten geven) later heb ik hem toch gekregen. maar zo zie je maar weer hoe ze daar aan hun eigen geld denken en niet om de klant:mad: een euro weggeven vinden ze al te veel... nee toch weer een slechte ervaring met hun helaas...

Back
Bovenaan