Opera House *Nieuw 2025*

Mag ook wel voor die prijs :p
Je kunt ook een cirkel maken met romeinse kaars balletjes, budget model.
Of 20mm versie.

Laatst bewerkt:
Allemachtig grote doos 😵 ik moet zeggen dat ik de ishape bij de 2e en 3e cake wat te hoog vind schieten, waardoor de spreiding wat tegenvalt, eerste hangt wel mooi. De rode ghost is wat te snel weg, helaas. Qua effecten niet heel imponerend, maar ook zeker niet dramatisch.

De prijs zit dus duidelijk met name in het transportvolume, qua productie is het natuurlijk ook wel wat bewerkelijker. Is wel imposant als je met die doos naar buiten loopt...en puur het in de rondte op die snelheid 30mm tubes horen afvuren zal toch indruk maken op de toeschouwers...

Als je 't geld makkelijk kunt missen, gewoon doen; laatste kans. Al is hij er volgend jaar in Duitsland, weet je met Lesli weer niet zeker in welke hoedanigheid/kwaliteit. Je hebt maar één kans.

Vraag me wel af hoe er zulke grote verschillen kunnen zijn tussen de producten die van deze compound zijn geschoten.
De versie bij Vuurwerk Langenberg ging niet zo mooi af en verder leek het op een Weco cakeje.

Vraag me wel af hoe er zulke grote verschillen kunnen zijn tussen de producten die van deze compound zijn geschoten.
De versie bij Vuurwerk Langenberg ging niet zo mooi af en verder leek het op een Weco cakeje.
denk dat het iets te maken heeft met batches. daar had de 400 tds vorig jaar ook last van

Op dit filmpje zijn beide dozen qua snelheid wel goed. Imposante doos, vooral heel veel lucht.
Leuk idee, mij veel te duur

Perfect weer ook voor deze. Ziet er erg goed uit, deze gaat alleen de lucht in met O&N als het weer perfect is, anders bewaren voor een mooie zomeravond...

Laatst bewerkt:
Dit is duidelijk niet een doos die je per 2 moet schieten m.i. Gewoon genieten van de speciale effecten. Gebruik andere dozen om chaos of een dikke finale mee te maken.

Wat deze video wel aantoont is de enorme variatie in tempo, effecten en volgorde van deze compound.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan