Opa's stunten met vuurwerk

Deze oude mannen willen hun feestje compleet maken met een mooie vuurpijl. Dat loopt niet helemaal goed af. Een man wordt letterlijk van zijn stoel geblazen

Film

Dus als ik het goed begrijp mag je geen knallers uit elkaar halen, zelfgemaakt vuurwerk laten zien, gevaarlijke situaties met vuurwerk laten zien etc. etc. maar dit is wel verantwoord? En dit mag wel worden laten zien? Waar ligt de grens? De een mag niet eens een uitspraak doen en de ander zet filmpjes op vwc waar er knallers met 900 gram op staan.

Ik denk omdat dit een beetje onder de categorie "humor" valt haha. Maak je niet druk , het is logisch dat 900 grammers niet mogen. Dit is gewoon een klein ongeluk. Volgens mij is niemand gewond geraakt.

Hoe dan ook....stunten met vuurwerk hoort niet en willen we niet zien opddit forum...hoe grappig het ook is.

Hey, ik vind het ook grappig, maar de ene keer is het een ongelukje of wat dan ook en de andere x moet het gelijk van vwc af, is dat niet appart?

Ik vind dit geen stunten. Onhandig afsteken maar bewijst ook maar weer hoe veilig vuurwerk is. De beschonken opa gaat gewoon verder drinken na het incidentje

Ik vind dit geen stunten. Onhandig afsteken maar bewijst ook maar weer hoe veilig vuurwerk is. De beschonken opa gaat gewoon verder drinken na het incidentje

Dat zegt niets over de veiligheid van het vuurwerk, meer over hoe dronken de opa's zijn.:D

Dus als iemand zijn hand eraf blaast zegt het niets over de veiligheid van het vuurwerk, maar wel iets van de jongen die het afsteekt?

Hehehe, precies. Echter doelde ik op dat de bombette op de tafel onploft. De politie zou spreken over wonder boven wonder maar ik denk als je dit 10x doet het misschien 1x fout gaat. Niet dat je dit gezellig op een zaterdagavondje moet doen met een biertje op maar er wordt direct zo overdreven

Dus als iemand zijn hand eraf blaast zegt het niets over de veiligheid van het vuurwerk, maar wel iets van de jongen die het afsteekt?

Ik doelden op dat jij zegt dat ze gelijk weer verder gaan met drinken, dat heeft niets te maken met veilig vuurwerk, maar meer met hoe dronken ze zijn. Dat ze niet eens het besef hebben wat er was gebeurd, en zo veilig is het vuurwerk ook niet want het doet niet wat het moet doen.

Back
Bovenaan