Ontroerd

Vrijdag 13 november 2020, een zwarte dag voor de vuurwerkbranche en vuurwerkliefhebbers.

Helaas heeft het niet zo mogen zijn om alle gezichten dezelfde kant op te krijgen, ondanks de massale inzet van iedereen hier op het forum en daarbuiten. Helaas hebben de mensen uit de bubbel van de politiek de beslissing genomen, waar de burger geen inbreng had ondanks onze democratie.

Toch wil ik jullie allemaal bedanken, ook de vuurwerkwinkels, importeurs en VWC. De inzet is enorm geweest de afgelopen tijd, laten we dat vooral samen blijven doen!

Ik hoop van harte dat jullie 2021 volhouden, en dat ik volgend jaar bij jullie mijn vuurwerk kan ophalen om lekker te kunnen stoken.

Het moet een enorme klus zijn voor de winkels en leveranciers om dit op te gaan lossen, en gun ze daar ook de tijd voor a.u.b. Zij hebben er zeker weten niet voor gekozen, en zijn net als ons gek van vuurwerk.

Blijf hoop houden mensen, op een mooi Oud&Nieuw 2021-2022. Samen staan we sterk, en zullen we meer dan ooit onze handen ineen moeten slaan om de politiek maar ook Nederland aan onze kant te krijgen!

Back
Bovenaan