Onderzoek vuurwerktraditie (vul even in)

Cameo

VWC lid
Kleine moeite, groot plezier. Een onderzoek is pas representatief als veel mensen deze hebben ingevuld. Wie doet er mee? Het zijn maar een paar vragen:

http://www.onderzoekdoen.nl/onderzoek.php?f=12118

Groet,
Cameo

NB : Bij alle vragen heb ik expres ingesteld dat je niet perse hoeft te kiezen/antwoorden. Je kunt vragen die om welke reden dan ook niet passen dus skippen. :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ingevuld en op facebook gedeeld. Hoelang laat je het onderzoek lopen?

Enige puntje is dat je niet kan kiezen voor bijvoorbeeld: Ik heb nergens last van gehad in de tijd voor oud en nieuw.

Ben nu verplicht iets te kiezen waar ik het eigenlijk niet mee eens ben.

Ingevuld en op facebook gedeeld. Hoelang laat je het onderzoek lopen?

Enige puntje is dat je niet kan kiezen voor bijvoorbeeld: Ik heb nergens last van gehad in de tijd voor oud en nieuw.

Ben nu verplicht iets te kiezen waar ik het eigenlijk niet mee eens ben.

Bij alle vragen heb ik expres ingesteld dat je niet perse hoeft te kiezen/antwoorden. Je kunt vragen die om welke reden dan ook niet passen dus skippen. :)

Bedankt voor je support overigens.

Cameo

Ingevuld!

Ik ben blij dat je je hier mee bezig houd Nick, als er iemand 100% achter de vuurwerktraditie staat dan ben jij het!

Bij alle vragen heb ik expres ingesteld dat je niet perse hoeft te kiezen/antwoorden. Je kunt vragen die om welke reden dan ook niet passen dus skippen. :)

Bedankt voor je support overigens.

Cameo

Vond die overlast vraag ook wat raar, heb daar ook niets ingevuld en dat mocht gewoon gelukkig.

Dus ingevuld, mooi initiatief. Ik hoop echter niet dat er uitkomt als oplossing: afschaffen.

Netjes goed dat je dit doet.

Nog een speciaal doel voor ogen met de resultaten van dit onderzoek?
Eventueel kan je dit misschien ook publiceren, kan namelijk nuttig zijn.

Ook ingevuld. Zeer goede vragen. Maar wat ga je met de resultaten doen eigenlijk? Wil je dat ook dit ook door anderen worden ingevuld, zoals mensen die geen vuurwerkfreak zijn?

Back
Bovenaan