Oliebollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Maak je ze zelf? Laat ons je beste recepten weten..
Koop je ze? Dan zijn we natuurlijk ook benieuwd waar ze het lekkerst zijn!

Oliebollen. Lekker!! Ik vind ze het lekkerst bij de bakker. Graag met veel krenten.
Ik bak ze niet zelf. Geen tijd voor.
Ik koop altijd een zak oliebollen extra voor nieuwjaarsdag.

Gewoon kopen waar verschilt.Vaak een zak verse en nog bij bakker of supermarkt voor tussen door. Zelf maken is te vele werk. Vooral met meer werk dan ooit en meer te doen in huis dan ooit,

Kopen... moet zeggen dat die van de oliebollenkraam bij Nijhof te Baarn ontzettend lekker zijn en zeker aan te raden. Hebben gesmuld van de week!
clip.jpg

Vind ze heerlijk. Moet er wel vaak van overgeven maar dat heeft zo zn redenen :D
Bakken doe ik niet zelf, geen tijd voor.

Tot nu toe elk jaar zelf gebakken, gewoon omdat dat het lekkerst is.
Gewoon met pakken koopmans, bier ipv water en 1,5 keer zoveel krenten/rozijnen als voorgeschreven

Kom nou, niet zo negatief. Er zijn genoeg goede. En als je het niet goed genoeg vind kan je zelf gaan bakken:rolleyes:

Wel is de oliebollen test gelezen? Veel scoren erg slecht en dat klopt ook wel . Smaak is persoonlijk natuurlijk . Vaak vind ik ze te vet of smaakloos

Wel is de oliebollen test gelezen? Veel scoren erg slecht en dat klopt ook wel . Smaak is persoonlijk natuurlijk . Vaak vind ik ze te vet of smaakloos

Er zitten nog genoeg goede kramen tussen hoor, maar ik haal ze ook liever ergens anders. Afgelopen week nog bij een oliebollenkraam wat gehaald, en die waren op zijn zachtst gezegd niet te vreten.

Bij de oliebollenkraam waar ik ze haal zijn ze tot de kerst heerlijk. Daarna wordt het massaproductie en zijn ze niet meer te vreten. Ik stap dan over naar de plaatselijke hele goede bakker, waar ik al heel wat jaartjes op de 31e een zak appelbeignets en oliebollen mee neem. Zelf bakken zal best leuk zijn maar is niet aan mij besteed.:D

Ja lekker Hapiness, niet alleen oliebollen maar ook appelbeignets.
Mijn ontbijt, lunch en avondeten op Oudejaarsdag. :p

ik was altijd gek op oliebollen, tegenwoordig eet ik ze vrij weinig. Maak ze zelf niet, vroeger mijn oma wel. Lijkt me wel leuk om eens te doen, maar geeft zoveel stank.

lekker zelf maken, flesjes bruin bier erin, krenten lekker laten weken en bakken maar... lekkerder kan niet.

heb ze altijd zelf gebakken is eigenlijk traditie geworden. Dit jaar dus ook weer gewoon lekker bakken:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan