O&N Vuurwerkshow stichting de Zijlen

Gerwin

VWC lid
Zoals afgelopen 3 jaar heb ik ook dit jaar weer een vuurwerkshow mogen schieten voor Stichting de Zijlen in Tolbert. In de finale zijn helaas 4 potten blijven staan wat je helaas terugziet maar desondanks is het zeker weer een groot succes geweest :)

Wederom waren er dit jaar weer sponsoren en dit jaar waren dit:

VuurwerkTotaal Hoogkerk & Pyrovoordeel

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
ziet er weer erg goed uit hoor Gerwin,leuk voor de bewoners/mensen die daar wonen.
bedankt voor het filmpje.

Heb je die Vette Marja's een beetje gemod? Die mines waren namelijk wel erg goed getimed zo (brengt me op een idee :D). En door wie zijn die shell's mede mogelijk gemaakt? :p

Wel zeker een mooi opgezet showtje zo!!!

Heb je die Vette Marja's een beetje gemod? Die mines waren namelijk wel erg goed getimed zo (brengt me op een idee :D). En door wie zijn die shell's mede mogelijk gemaakt? :p

Wel zeker een mooi opgezet showtje zo!!!

Lijkt me logisch dat het consumenten vw gesponsord is door de winkels pyrovoordeel en vuurwerktotaal hoogkerk. Overigens ook niet alles hoor ik heb zelf ook nog gesponsord.

De shells waren gewoon van mij en waren nog van het jaar ervoor welke nu op zijn gelukkig :). Want waarom zou je illegaal vw kopen als je tegenwoordig potten zoals woede hebt ? en je daarmee niet gepakt kan worden ?

Die vette marjas zijn gemod idd hoe mag ik helaas hier niet vertellen :p.

Laatst bewerkt:
Werkelijk prachtige show Gerwin. Je hebt weer een mooi staaltje talent laten zien aan alle mensen daar. Vuurwerkshow voor het goede doel, prachtig bedacht. Echt super.

Heb jij heel toevallig een schietlijst voor ons?

Tuurlijk heb ik die :)

Opening

3 Fontijn beko
4 Vette Marja
2 Crackling Meteors
2 Nachtkraker

Fluit

2 Earcatcher
2 Zware Jongens A
2 Hoogmoed

Rustig moment (hummers / falling leafs)

2 Schreeuwerige Schreeuwlelijk
2 Colorful Sky
2 Spring flower

Diversen

2 Rooitje
2 Groentje
2 Blauwtje
2 Snelle Jelle

2 Patrol
2 Switch
2 Express
2 Georgeus
3 Crash

Goud

2 Camuro King
2 Great wall of China
3 Revenge
3 Woede
4 Silver Salute (2*2)

8 3 Inch Jorge
2 2 Inch swaluut

Persbericht wat zich in de gemeente heeft rondgedaan :)

Een kleine 200 mensen zowel omwonenden als cliënten van Sintmaheerdt hebben genoten van een spectaculaire vuurwerkshow. De show vond plaats op oudejaarsavond op het terrein van de Wierde.

De vuurwerkshow was in elkaar gezet door professionals die tevens voor de sponsoring hebben gezorgd. Vuurwerktotaal uit Hoogkerk en Pyrovoordeel uit Veendendaal waren de grote sponsoren.

Die avond speelden vrijwilligers ook een grote rol. Daar waar de een zich verdienstelijk maakte met het inschenken van warme chocolademelk, ging de ander rond met oliebollen. Verder was er nog een grote groep vrijwilligers die langs de deuren ging om zoveel mogelijk cliënten (in het bijzonder rolstoelers) op te halen en weer terug te brengen.

Het was een groot succes, iedereen heeft genoten!

Leuke film Gerwin, en een goed opgezette show.
Geweldig dat jij je inzet voor die bewoners daar,en natuurlijk een fantastisch gebaar van de sponsors.

Back
Bovenaan