Nu op nederland 1

fred 810

VWC lid
Nu op nederland een.

Bij een vandaag is die meneer van de stichting.
Wel weer jammer hoor, dat die man weer de media haalt mijn zijn bullshit.

heb het gezien

dit is mijn mail naar enevandaag

Net de uitzending over vuurwerk gezien. Het gaat werkelijk nergens over, Ron jans die het heeft over een romeinse kaars die niet af gaat; Die hou je niet vast want dan weet je dat het van onder ontploft. Vuurwerk is niet om vast te houden of om naar mensen te gooien, vuurwerk doe je voorzichtig mee. Mensen die dat niet kunnen moet je heel hard aanpakken, dat moet je doen, en niet zomaar wat onzin als "de vuurpijlen vlogen om m'n oren heen" want die vliegen niet om je oren heen, dat zijn baby pijltjes, en niet vuurpijlen. Nog steeds mag dat niet natuurlijk en daar moet de politie hard tegen optreden, maar misleid de kijker niet met woorden zoals vuurpijlen..

Nogmaals, begrijp me niet verkeerd, ik ben tegen het misbruik van vuurwerk, maar dit is grote onzin. En als u enig verstand van zaken heeft begrijpt u dat na deze mail ook.

neem alsjeblieft de tijd om hier over na te denken want vuurwerk wordt zo negatief in het nieuws gebracht terwijl het vuurwerk niet "fout" is maar de personen die het misbruiken

mvg

Lars van **** (17)

Laatst bewerkt:
Erg goede mail Lars. Misschien kun je het mail adress hier neerzetten zodat wij ook kunnen mailen? Jammer dat ik het progamma gemist heb. :bye:

Zal wel op uitzending gemist komen te staan:) Trouwens vind ik die man wel erg onhygenisch, hij heeft altijd dezelfde kleren hahaha

ik zit me dan zo op te fokken voor de tv ik schreeuwen jongen xD heeft wsl toch allemaal geen zin. het email adres heb ik wel, maar ik denk dat het weinig zin heeft om er heel veel te sturen want dan worden ze neit meer gelezen.. en je hebt dan van die mensen die dan ******LIjER of weet ik veel, gaan mailen

t email adres staat op de site van eenvandaag ben m ff vergeten :P

Daarom degene die gaan mailen hou het aub netjes. Met schelden en bedreigingen los je niks op. Dat werkt alleen maar negatief. Ik ben in ieder geval niet bang voor een verbod het zal vast allemaal wel goed komen.

Oke ik wil nu serieus een stichting o.i.d. gaan helpen oprichten die zich spant tegen stichting staakt het vuren. En dus voor het behoud van vuurwerk is.

Net zoals in de politiek is er een linkse en een rechtse partij die tegen elkaar in gaan en samen met een overeenkomst komen.

Het gaat nu echt te ver vind ik.:frusty:

We moeten iets doen voordat we straks echt milleurvriendelijk vuurwerk moeten ZIEN afgestoken worden.

Toevallig heb ik vanmorge op Qmusic een interview van Ron Jans door Ruud de Wild. Conlusie van de studio.. het is een zeurpiet:bye:

Oke ik wil nu serieus een stichting o.i.d. gaan helpen oprichten die zich spant tegen stichting staakt het vuren. En dus voor het behoud van vuurwerk is.

Net zoals in de politiek is er een linkse en een rechtse partij die tegen elkaar in gaan en samen met een overeenkomst komen.

Het gaat nu echt te ver vind ik.:frusty:

We moeten iets doen voordat we straks echt milleurvriendelijk vuurwerk moeten ZIEN afgestoken worden.

Toevallig heb ik vanmorge op Qmusic een interview van Ron Jans door Ruud de Wild. Conlusie van de studio.. het is een zeurpiet:bye:

Toevallig, diezelfde conclusie trokken ze vanmorgen ook al bij radio 538 vanmorgen na het horen over deze stichting en de plannen ervan.

Back
Bovenaan