Northern Light

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: RFC141508
Artikelnaam: Northern Light
Bruto Gewicht:
Netto Kruitgewicht:
Aantal Schoten: 12
Effectomschrijving: Purple comet tail to purple dahlia with brocade coco&gold strobe pistil. Purple comet tail to purple dahlia with brocade coco&gold strobe pistil / purple mine
Tijdsduur:
Kartoninhoud: 9/1
Richtprijs: € 21,00

rfc141508-northern-light_3d.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vind deze echt prachtig. Ik ben alleen bang dat niet veel mensen € 21,00 over hebben voor een 11 shots cake. En natuurlijk vooral ook benieuwd om deze straks bij de demo te zien.

Bij enkele winkels zal deze voor rond de 15 euro te krijgen zijn dmv kortingacties. Met meerdere bij elkaar heb je denk ik een schitterend stukje vuurwerk met mooie kleuren.

Laatst bewerkt:
Mooi effect, je ziet het niet heel veel. De originele prijs is echter te hoog naar mijn mening. Voor 15,00 is het een mooi blokje

Prachtig! Effect wat niet zo zeer uniek is maar door het gebruik van paars is hij toch weer net wat anders dan wat je zou verwachten.

Mooi ding, zo op film. Dit lijkt er meer op :) (de Meteor Strike viel me erg tegen op film).
Denk dat deze wel op mijn lijst komt om te proberen. Ik vind het veel geld per schot, maar dan heb je ook wel iets bijzonders qua effect en kleur. Ik geef het een kans.

Mooi ding, zo op film. Dit lijkt er meer op :) (de Meteor Strike viel me erg tegen op film).
Denk dat deze wel op mijn lijst komt om te proberen. Ik vind het veel geld per schot, maar dan heb je ook wel iets bijzonders qua effect en kleur. Ik geef het een kans.

Deze is zeker de moeite bijzonder sierlijk effect,

Alleen hebben ze het rood er toch maar uitgelaten? Of kijk ik niet goed? :p

Misschien leuk om deze te combineren met de Gamma Burst?

Back
Bovenaan